Per molts, una somiadora.

Un relat de: BertaB
Per molts era una somiadora.
Es despertava cada matí amb un somriure escrit a la cara i el mantenia fins que el sol s’amagava i ella ja podia tancar els ulls. Esperava grans coses del món i de les persones, sabia que darrera cada llibre hi havia un missatge i que jutjar les persones per la portada era cosa de cretins. Volia viatjar i volar ben lluny, tan lluny com pogués desplegar les seves ales. Sense por, provant cada dia un rumb diferent. I de tant en tant, quan la tempesta arribava , tancava els ulls somiant que ja tornava a sortir el sol.

Creia en els seus ideals i creia en ella mateixa, però el món no la va ajudar mai. Era rebutjada per una classe egoista i sense escrúpols, que no volia entendre la seva manera de veure les coses . A mesura que els anys carregaven la seva esquena la brillantor dels seus ulls anava minvant, però encara no havia perdut la guerra. Si creuaves la mirada amb ella durant uns instants podies veure aquell rerefons de somiadora rebel que es mantenia ben viu dins seu. No havia deixat mai de lluitar.


"La força dels somnis és l'arma dels rebels"

Comentaris

  • el món, Berta...[Ofensiu]
    joandemataro | 24-09-2013 | Valoració: 10

    sempre ha evolucionat gràcies als somiadors, o sigui que no deixis mai de fer-ho !! Salutacions des de mataró ;-)

l´Autor

BertaB

4 Relats

6 Comentaris

5769 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80