Per començar

Un relat de: kuibadalonina

hola soc la meritxell de badalona. Només tinc onze anys i ja m' agrada molt escriure. Vaig començar als set anys i ara estic aquí per ensenyar-vos els meus relats. Espero que os agradin.

Comentaris

  • eeiisss!![Ofensiu]
    hilderoy | 07-04-2006

    eiiss..
    ets més peque que jo!
    em pensava que era l'unica peque de la web!
    jo en tinc dotze, i vaig néixer el 1993. Doncs, res apa, a seguri escrivint, que queda molt temps per endavant!

  • Badalonina...[Ofensiu]
    AVERROIS | 06-04-2006

    ...benvinguda a relats, esperem els teus escrits. Una abraçada.

  • Hola Kukibadalonina, t'ha menjat un K, qué aprofiti ! :-)

    Tinc ganes de llegir els teus relats, crec que seran tan simpàtics i entremaliats com tu.

    Un petunet. Pilar

  • Hola Meritxell![Ofensiu]
    olympia | 06-04-2006

    Esperem amb il.lusió els teus relats. És sempre maco veure com la gent jove com tu és plena d'il.lusió, imaginació i cretivitat. Endavant!

l´Autor

Foto de perfil de kuibadalonina

kuibadalonina

5 Relats

6 Comentaris

4264 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
nascuda a badalona viu a badalona va néixer el 13/12/1994 i encara resideix a badalona. Va a l' escola minuella i li agrada molt llegir.Ha escrit obres com a la Júlia li agraden les matemàtiques,el diario de mar, entre altres. El seu nom complet és Meritxell Cots Latorre. Estudia música, fa hip-hop i li agrada molt estar amb els amics.