Per aquests dies...

Un relat de: NADINE
Aquests dies que ens han tocat viure possiblement els recordarem sempre, dies de confinament i per alguns, dies de despedida sense despedir-se. Es ben trist!

Mirarem de no perdre l'esperança, mirarem de ser resilients, mirarem d'aprendre per sobre de tot, sobre solidaritat i humanitat.
Quant tot això s'hagi acabat, ens tornarem a trobar, a saludar afectuosament i recorda que tenim un cafè o una infusió pendents.

Et prometo que resistiré i espero que també tu ho facis.

Ho celebrarem i somriurem amb nova mirada aquest món que desitgem que millori.
Amb solidaritat, suport mutu i un millor estar!

Comentaris

  • Gràcies...Nadine[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 14-04-2020

    Gràcies Nadine, pel teu amable comentari, al meu poema "Els colors dels seus ulls", on em dius que és un bonic poema i ulls especials. Et comente que fou una inspiració meua sobre uns ulls perfectes i profunds. També et dic, que la paraula "hialins", significa: transparents com el cristall". En castellà és: Hialinos.
    Ah, sí, el meu poeta preferit, és Bécquer, sens dubte. És el geni dels versos amorosos i candors.
    Salutacions.
    PERLA DE VELLUT

  • Bons propòsits[Ofensiu]
    kefas | 14-04-2020

    He estat infant i recordo que quan em castigaven per haver fet una malifeta el meu primer propòsit era no tornar-hi mai més per no haver de passar pel càstig. I de vegades el bon propòsit durava una setmana.

  • Gràcies [Ofensiu]
    Atlantis | 14-04-2020

    Gràcies pel teu comentari al relat . els artistes i la vida.

    Veig que fa poc que ets a relats, et dono la Benvinguda

  • les paraules que tots en diem[Ofensiu]
    Atlantis | 14-04-2020

    Les paraules que tots ens diem i/o les que volem sentir. De manera senzilla ho ha escrit molt bé.

  • Resistirem[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 13-04-2020 | Valoració: 10

    Donc portes raó, Nadine. Passarem els dies a poc a poc i resistirem, com aquesta cançó que també s'ha posat de moda en aquest confinament que suportarem tots, amb el coronavirus. La solidarita serà per a tots. Molt bé, Nadine.
    Saluts.
    PERLA DE VELLUT

  • Esperança [Ofensiu]
    Materile | 11-04-2020 | Valoració: 9

    M'ha agradat aquest cant a l'ESPERANÇA, sinònim de vida, d'objectius.
    M'ha agradat. Benvinguda!!!!
    Materile

  • Hola NADINE,[Ofensiu]
    Romy Ros | 11-04-2020 | Valoració: 10

    Gràcies pel teu relat que podria molt bé titular-se ESPERANÇA.
    Curtet i ben exposat.
    No defalleixis pel comentari d'aquest tal "Susu" que deu ser viral o robòtic, ves a saber! Tu escriu i comparteix que això anima l'estona.
    Crec que m'estic convertint en una incondicional teva.
    T'envio una abraçada esperançadora!
    Romy Ros ;)

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de NADINE

NADINE

4 Relats

25 Comentaris

2368 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:

Sóc i no sóc. M'agrada llegir un munt i rellegir coses antigues. L'escriptura l'he descobert fa poc i la meva timidesa no em permet ser massa prolífica.
Aquesta plataforma, descoberta gràcies a una amiga, m'ha permés treure'm de sobre el perfeccionisme i llençar-me a compartir les meves creacions.
Gràcies als que em llegiu! Jo també us seguiré.
Nadine