Pau

Un relat de: Frida/Núria

Hi ha moments,
potser instants,
on el temps es trenca
i acarona el silenci.

És aquí,
on em submergeixo
entre mars de cotó fluix
movent lentament els braços.

De blau i de blanc
queden els passadissos
que m'envolten
i el no res,
ni mou els meus cabells.

És cap allà,
per on faig camí
amb suau vaivé,
tancant i obrint les pestanyes
per no perdrem ni un instant.

Comentaris

  • dolç moment[Ofensiu]
    magalo | 01-06-2012

    He vingut a parar aquí gràcies al teu amable comentari al meu darrer poema. Llegir aquest teu, m'ha transportat a un lloc tranquil on la pau que descrius apareix en cada un dels teus mots.
    És molt agradable descobrir aquests dolços moments que ens regala la vida.
    petonassos des de Terrassa
    Marta.

l´Autor

Foto de perfil de Frida/Núria

Frida/Núria

13 Relats

54 Comentaris

16434 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
M'apassiona escriure sobretot poesia i relat curt. A vegades n'escric i compartir-los em fa feliç.
Escrivint aquí, hi he passat molts bons moments. Hi tenia penjats un munt de relats, però un dia vaig fer neteja i ara me'n penedeixo.
Tinc dos llibrets publicats, cosa que no vol dir que sigui escriptora, però sí que m'hagués agradat ser-ho.
He treballat durant molts anys en el camp de la Salut.
Les meves aficions han anat canviant al llarg del temps, però gairebé totes han estat al costat de l'art. Provablement algun avantpassat meu era artista i ho desconec.
Actualment faig collage, però mai he oblidat els anys en que participava en els Reptes del fòrum. No guanyava mai, però fer-ho em captivava i aprenia a escriure en català cada cop millor, ja que en l’època escolar em va ser vetat.
De tant en tant us vinc a fer una visita, llavors la meva sang braveja per tornar a pujar aquesta barca.
Gràcies a tots els que em llegiu.