A fora i a dins

Un relat de: Frida/Núria
A fora,
no fa vent aquest matí.
A dins,
m'ha entrat la brisa de puntetes
per besar-me la galta.
A fora,
la crisi, la por...
A dins,
la quietud m'acarona,
perquè m'estimes.
A fora,
els ocells que festegen i,
l'ametller de branques blanques.
A dins,
un perfum m'envaeix d'esperança,
A fora o a dins és un.

Comentaris

  • benvinguda de fora a dins[Ofensiu]
    magalo | 20-03-2012

    A fora no t'hi sabia; a dins, si com dius, has tornat a Relats, tindrem la sort de llegir poemes tan plens de vida com aquest.
    Un plaer llegir-te i mil gràcies per comentar un poema meu.

    petons des de Terrassa
    Marta

  • ben tornada...[Ofensiu]
    joandemataro | 20-03-2012 | Valoració: 10

    a fora i a dins, amb noves sensacions, amb projectes i il.lusions...

    una abraçada
    joan

l´Autor

Foto de perfil de Frida/Núria

Frida/Núria

13 Relats

54 Comentaris

16481 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
M'apassiona escriure sobretot poesia i relat curt. A vegades n'escric i compartir-los em fa feliç.
Escrivint aquí, hi he passat molts bons moments. Hi tenia penjats un munt de relats, però un dia vaig fer neteja i ara me'n penedeixo.
Tinc dos llibrets publicats, cosa que no vol dir que sigui escriptora, però sí que m'hagués agradat ser-ho.
He treballat durant molts anys en el camp de la Salut.
Les meves aficions han anat canviant al llarg del temps, però gairebé totes han estat al costat de l'art. Provablement algun avantpassat meu era artista i ho desconec.
Actualment faig collage, però mai he oblidat els anys en que participava en els Reptes del fòrum. No guanyava mai, però fer-ho em captivava i aprenia a escriure en català cada cop millor, ja que en l’època escolar em va ser vetat.
De tant en tant us vinc a fer una visita, llavors la meva sang braveja per tornar a pujar aquesta barca.
Gràcies a tots els que em llegiu.