Passat, present i futur

Un relat de: Bolet

Et busco i no et trobo, on t'amagues? Per què em diu el cor que encara he d'esperar?

Pensava que t'havia trobat i pel que sembla no eres tu, un miratge m'havia traït fent-me una mala passada. De tu ja no m'enrecordo, formes part del meu passat ara sóc lliure i puc volar, gràcies pel bon seny que vas tenir i per aturar les coses quan encara érem a temps. No t'oblidaré mai, però ja no té sentit aguantar certes coses per compromís.

Et busco i no et trobo, on t'amagues? Per què em diu el cor que encara he d'esperar?

Avui has aparegut tu a la meva vida, de fet vas aparèixer ahir, però avui t'has manifestat. Per què ho sé? Avui has gosat trucar-me per telèfon i hem estat parlant una bona estona. No deies que et feia vergonya? Ho has fet per mi? Hem de quedar un dia d'aquests eh! Però tu i jo sols, sense amics: vull insinuar-te que t'estimo. Podràs entendre de quina manera t'estimo? Em fa por... Em deixes que t'estimi només amb el cor? T'enfadaràs si et dic que no ets ella?

Et busco i no et trobo, on t'amagues? Per què em diu el cor que encara he d'esperar?

Tant si vius al meu costat i no me n'he adonat com si vius a l'altra punta del món vull que sàpigues que t'estic esperant, de fet t'he esperat tota la vida i ho continuaré fent. Només sé que tinc por que un cop t'hagi trobat siguis precisament tu la persona que no podrà correspondrem.

Comentaris

  • Ésa difícil....[Ofensiu]
    MarBlava | 21-03-2007 | Valoració: 10

    trobar l'amor de veritat.
    El secret és no tenir-lo massa idealitzat.
    Però tot arriba amb el temps i encara que segur que viuras moments de molta felicitat, ni amb el millor amor tot és perfecte, pwerquè som persones i moltes vegades ens equivoquem. Perquè som egoistes i moltes vegades no podem estimar del tot a l'altre.
    És molt maco que tinguis aquests sentiments dins teu, preparats per a regalar, i que els comparteixis amb nosaltres.
    Una abraçada!

  • sucdetaronja | 21-03-2007 | Valoració: 10

    et faré oblidar el passat, amb un present tan meravellós, que sempre recordaras en el futur...

  • Carlaa | 10-03-2007

    preciós!
    un petó!

  • plouifasol | 03-03-2007

    quan s'estima, s'ha de ser pacient i esperar, però pensa que la paciència té un límit

  • No saber[Ofensiu]
    Roget | 26-02-2007 | Valoració: 10

    No saber que fer, que ocorrerà, com fer-s'ho saber, esperar, mentre aquella persona a la que estimes ronda pel teu cap són coses genials un cop desapareixen els interrogants.

  • AiDuS | 25-02-2007 | Valoració: 10

    Que bonic, Danni!
    És aquest el relat que em vas dir...?
    Et desitge un bon futur, en tots els sentits, no sols l'amorós! ;) És molt bonic el que has escrit... Esperar!

  • sucdetaronja | 24-02-2007 | Valoració: 10

    L'amor és ben complicat... però, díficil no enamorar-se de les teues paraules.

    Un bes de de La Costera

Valoració mitja: 9.5