Paraules per no plorar

Un relat de: AngelMartinez
Si algun dia tens ganes de plorar, enrecorda’t de qui et va estimar. D’allò que vas deixar marxar, sense valorar. Sempre volem més, i hi ha gent insatisfeta, la panxa massa plena, i la maleta poc neta. La casa se t’ha fet massa gran, hi ha molta llum i poca claror, masses objectes poques sensacions. Masses emocions que vas voler tancar, masses atraccions que creies que tu podries controlar. Sota el parquet hi ha masses coses que et fan mal, i de tant en tant les llàgrimes van regalimant. No cal que ploris, ves a cercar, no et mortifiquis, ara no cal. Les experiències et van ensenyant, que no podem anar revovinant, potser cal ser ja gran, i fer actes de gegant. Valentia amb alegria, bona pòcima per viure el dia a dia. Amb tramvia o tricicle, sempre vols tancar un cicle, i no hi ha res més important, que viure la vida amb encant. Desitjant, explicant, somiant, masses portes vas tancant. Masses films t’has cregut, i la pena ha aparegut. Estàs tipa, els ulls se’t cristal·litzen, potser hi ha paraules que t’hipnotitzen. Potser tens raó, un matí no hi seré jo. La vida és, i ja no és, així que no la visquis al revés. I entre panxa i botifarra, tu vals més que tota farra, i entre lladre o xoricet, potser ell no està complet. Potser no era el que esperaves, potser que buscava faves, entre boles i raves, ja no parlaves. No cal que ploris, riu, i si l’enyores somriu. (només cal creuar el riu!)

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer