Oscil·lacions

Un relat de: nauette

Desperta, sorpresa; com el paper d'un caramel esquinçant-se en les mans d'un nen. La sensació em xiuxiueja, a cau d'orella, el sospir d'una llauna de Coca-Cola a mitjan Agost. El primer contacte, la textura de la sorpresa, el futur encara llunyà i tímidament fantasiós...
Un salt, un canvi de dimensió, les parets s'esfondren i apareix una silueta. El temps es rellenteix, conec el meu destí però no la meva posició. Les quatre dimensions es fonen en una sola, una sensació, oscil·lant, vacil·lant, en l'espai...
Creo el buit, em precipito en la imaginació tot contenint el monstre. Em dopo, em drogo, m'engarjolo en l'amnèsia i em bec l'ànima de la memòria. Res recordo...
I plouen les imatges, contínues, es crea la il·lusió de moviment. Puc percebre la locomoció, com un miratge, vibra...
Ensumo la falsa realitat, contínua, d'amplitud contant i freqüència progressiva. S'aguditza, moro. Sé que el final és proper, empíricament, sense falta, ho sé. Però dubto...
M'hi recreo com un gat amb el seu ratolí, sóc viu, despert, sento, s'apropa...
Apareix el forat negre, deixo de ser-hi, em desmaterialitza, he perdut el fil. M'elevo, sento les ales desplegar-se... Per fi... però... ep. Espera... Error? Alguna cosa em dona mal rollo. Mig somric, però... On sóc? Què hi faig aquí? Què ha passat? Llum? Espera!
No, si us plau no! Però és inevitable. Massa tard...
M'envaeix com un virus, em perfora les entranyes i m'obre el cor en canal. Podré suportar-ho?
És el seu record, viu com mai, esbufegant, panteixant, tremolant de plaer. No, si us plau no! Però és inevitable Massa tard...
Tremolant de plaer.
Tremolant de plaer.
S'encén, m'encén, una part de mi oblidada. Mentre, agonitzo estúpidament. El meu cos, la meva ment, ella. Tots m'han traït... I caic, l'univers s'esfondra amb mi, es precipita, ja res té raó ni sentit. He mort amb ella, amb les mans tacades amb la seva substància, impregnades del seu dolor, podrint-se amb el seu perfum, plorant el seu record.

Comentaris

  • Als lectors[Ofensiu]
    nauette | 03-11-2009

    He ensenyat el relat a varies persones, i l'experiència m'ha demostrat que el seu veritable significat sovint no s'intueix. Com molt bé ha dit paperina, alguan cosa s'escapa...
    És per això que us convido a que el torneu a llegir, ara pensant a través de la ment d'un jove recentment solter, a qui el record de la seva exparella se li apareix infortunadament emmig d'una fantasia.

    Gràcies a tots per llegir-me i fer d'aquesta web un lloc dinàmic entre escriptors i lectors.

  • paperina | 01-11-2009 | Valoració: 9

    Aquest text també m'agrada bastant i, tot i que l'he llegit moltes vegades, sempre tinc la sensació que se m'escapen algunes idees…

    Quina angoixa… profund i evocador

  • Molt interessant[Ofensiu]
    Epicuri | 01-11-2009

    El comentari de Persona, el suscric literalment.

  • L'equilibri[Ofensiu]
    Persona | 01-11-2009

    Es pot mantenir entre oscil.lacions. La perfecció no.

    M'ha agradat molt llegir-te.

    La sensació em xiuxiueja, a cau d'orella, el sospir d'una llauna de Coca-Cola a mitjan Agost.

    Una sorpres expresada en una prosa molt poética...


    Escriptura, música i ciència...arts tots que ens ajudan a cercar la realitat.

    Està clar que tornaré a llegir-te.


l´Autor

Foto de perfil de nauette

nauette

38 Relats

90 Comentaris

45268 Lectures

Valoració de l'autor: 9.44

Biografia:
1990

Escriptura: el meu art apol·lini, proper a la realitat i alhora lliure davant la imaginació.


Música: la meva cara dionisíaca, sense fronteres, l'art més fluid.

www.myspace.com/vsun


Ciència: l'art del coneixement més precís (de moment). Uns ulls per al món.


I donat que ni la música, ni la escrpitura ni la ciència serien res sense les persones, us obro la porta a compartir noves experiències:

msn: naubass@gmail.com