Oblida'm!

Un relat de: yesterday

Enhorabona, vida.
Enhorabona perquè encara que ja no estiguem junts, ni ens agradem ni estiguem enamorats, has aconseguit continuar amb tot això.
Sí, gràcies, perquè de fet ja ho havia oblidat. I qui millor que tu per a tornar a recordar-me tot el que vaig passar al teu costat?
Sí, gràcies perquè vaig aconseguir oblidar-te, esborrar-te de la meva vida, eliminar-te del meu cap i convertir-te en un record; i què vas fer tu? Tornar.
Cada cop que tornis em faràs mal, vida.
Però bé potser m'ho mereixo, no? Ho dic perquè vaig ser jo la que va decidir acabar amb tot això, oi?
Potser per això has decidit envair-me i destrossar el meu present, el present que he anat construint durant aquests tres mesos.
D'acord, ho vaig permetre durant un any. Vaig permetre que em fessis sentir com un objecte, perquè a la fi, era el teu objecte. Sí, també és cert que al cap d'un any vaig obrir els ulls i em vaig adonar que era algo més que un simple objecte.
Entenc que des d'aquell maleït vuit de juliol m'odiïs per haver-te deixa't d'estimar. Sí, vida, et vaig fer creure que ja no t'estimava. Però saps què? Simplement em vaig adonar que ja no volia ser el teu objecte, i això no volia dir que ja no t'estimés, vida.
Darrerament, el fet d'haver obert els ulls gràcies a ell, és el que et va impulsar a odiar-me, oi? Sí, se que costa de reconèixer.
Vida, et vaig fer molt mal deixant-te per ell i ara m'ho pagues. Ho sé. Sé que amb la meva millor amiga em faràs mal. Has sabut escollir la persona adient per a fer-me més mal, vida.
Certament, no crec que tingui res més a dir-te.
Ho sento si et vaig desgraciar la vida aquell vuit de juliol, però si us plau, no ho facis tu ara. Deixa'm ser feliç.
Ara que per fi ho havia aconseguit.

Comentaris

  • Record i oblit[Ofensiu]
    Unaquimera | 02-12-2007

    Torno a passar per aquest espai teu i m'he sentit atreta pel títol d'aquest relat, Perquè? Per què m'ha semblat molt sincer aquest crit demanant la pau, l'oblit, la desmemòria.
    Jo vaig escriure un de semblant, en un cert sentit: Jau!, tot i que diferent en d'altres...

    En aquest cas, tu no et demanes res a tu mateixa, sinó a l'altre, a la persona que torna a envair la teva vida, que des del passat pretén contaminar el teu present, construït amb esforç i a consciència, i fer-te mal.
    Tot sovint, el que és record hauria de quedar enrere i no envair les nostres possibilitats de futur, llastrant-les... Suposo que és aquest el sentit del teu escrit; si m'equivoco, ja m'ho diràs!

    T'envio una abraçada sincera,
    Unaquimera

  • sense paraules...[Ofensiu]
    nana_17 | 20-11-2007 | Valoració: 9

    És una pasada de text,
    preciós, alucinant!!

    M'encanta !!

    Nana...

  • oblida'm![Ofensiu]
    petitayas | 20-11-2007

    m'encanten els teus relats.
    pero molt!

    i aquests ja.. bua.
    increiblee.


    i rees.

    segueix aixi.


    i sii soc de calella! :)

    petoons!

  • oblida'm[Ofensiu]
    nohilla | 28-10-2007

    no tinc paraules.
    es molt bo.

  • casualitats de la vida..[Ofensiu]
    Cincdos | 27-10-2007 | Valoració: 10

    bon estil,
    el meu és més directe..

    Oblida'm

    No vull que em diguis que penses amb mi.
    No vull sabre res del teu entorn.
    No em dona igual t'estim, però no vull sabre res de tu.
    No vull tenir-te al meu costat.
    No vull que em segueixis, no vulguis sabre el que penso.

    Els silencis son macos,
    els pensaments sincers
    i avui la lluna va nua.


    un petó
    vagi bé

  • ohh..[Ofensiu]
    petitayas | 27-10-2007

    deu ni do amb el relat.
    m'ha tocat molt..
    potser perque em sento identificada amb toot el relat sisi.. les dates incluides .. son exactes.. tot i que la part final encara no ha arribat..

    enorabona pel relat.

    m'agrada com escrius.

    petons!

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

yesterday

8 Relats

20 Comentaris

12883 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75