Només un instant...

Un relat de: kuroe

Hauries d'haver-te quedat. Seríem feliços. Però no puc negar-te que vas fer ben fet; tu ets feliç, jo sóc mig morta. Tot tal com va estar-hi un cop.

T'enyoro tant per les nits. Desitjo amb fervor la teva presència arran de la meva pell.
No; el millor és això. Hi ha alguna cosa en tu que em fa estremir. Què és això que m'atrau i em repulsa? Em paralitza de terror davant teu. Em fa voler-me amagar de tu.

Entre aquestes cabòries penso mentre Orfeu pren la meva consciència.

TOC. TOC. TOC

Vaja! Avui arribàs aviat! Serà que finalment has escollit, o vols compartir amb mi un instant?
L'últim... Nomès un instant...

Comentaris

  • Benvingut/da[Ofensiu]
    Queca | 17-10-2008

    (tot i que no puc evitar pensar que ets una noia....)

    M'agradaria donar-te la benvinguda a la nostra família. Ja veuràs com aquí podràs crèixer entre els més grans, perquè per aquí ronden grans mestres (jo cada dia em sento més petita quan descobreixo talents així).

    Només un instant, tan és que sigui efímer, però hi ha persones que viuen una vida en un instant.

    Reb una forta abraçada, mil petons i una infinitud de somriures.

    Queca.

  • EN NOMÉS UN INSTANT[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 14-10-2008 | Valoració: 8

    Fas un retret, tens una esperança, anyores la persona estimada, et conformes en tornar-la a tenir tant sols per un instant, tant sol per una nit. Molt bonic i plè de contradiccions, l'amor es així.

l´Autor

kuroe

4 Relats

21 Comentaris

5597 Lectures

Valoració de l'autor: 9.23

Biografia:
tinc disset anys, he sobreviscut disset anys en un món ple de delincuència i de perills morals. Per això no dec tenir la ment molt lllúcida. Per això nomès escrivint s'omple el meu esperit. Vaig estimar al meu pare i va morir. Vaig estimar a una noia i no ho va saber. Vaig estimar a un noi i em va trencar el cor. Vaig estimar a un noi... i encara l'estimo. I ell no em veu, enlluernat per l'ànima cristal·lina i pura d'una deessa.

Últims relats de l'autor