No llegeixis aquest text perquè és un secret.

Un relat de: Ningú
Un dia algú llegirà tots els meus escrits. No sé si seràs tu. Algú els llegirà.

Imagina't que ningú els llegeixi.

No explicaré tot el que no em deixa dormir. Aquelles coses son privades, reservades per existir entre dues persones, ell i jo, en els moments congelats del passat.

Però hi ha injustícies. Saps, lector, que les coses que passen a les pel·lícules també passen en la vida real. I no son pas tan boniques o romàntiques com penses.
Injustícies.


Estimat lector, de les quatre coses que no em deixen dormir, hauràs de endevinar (o imaginar-te una història) quina és la desgràcia més dura que he patit. La que em perseguirà fins...

Perquè no hi puc posar més paraules que aquestes;

Coses que no em deixen dormir

Una filla amb leucèmia
que mai passarà dels 15 anys.
Un pare amb càncer
que era massa jove.
Una llibreta plena de paraules
d'una noia de 17 anys,
i la frase "ets un fracàs" que em torna a saludar.

Comentaris

  • Desgràcies.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 25-10-2019 | Valoració: 10

    Les teues preguntes són tan desgraciades que no sé quina és la pitjor. Tal volta la de la filla i la del pare.
    M'ha impressionat.

    Perla de vellut

l´Autor

Ningú

8 Relats

11 Comentaris

2554 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
El meu primer idioma és un altre però prefereixo escriure poesia en català. Sóc una noia que de tant en tant necessita expressar-se a través de l'escriptura. Sóc molt dramàtica i tendeixo exagerar la gravetat o importància d'esdeveniments quotidians, però tots els meus escrits son autèntics, no escric ficció. Si ets d'aquelles persones que s'obsessionen per la literatura romàntica, potser t'agradaran els meus relats.