Nit d'insomni

Un relat de: Poetessa

Una altra nit, en què, sola, m'enfronto de nou als meus pensaments, als meus errors, a les meves pors, als moments dolços que ja no tornaràn, a les persones perdudes, a les batalles del cor, al transcurs de la meva vida...
Una altra nit, tènue,tranquil.la, en què només algunes persones hi fan brillar la llum, un univers forsc, on s'acumulen els records, les paraules que eren mentida, els petons, auqll carinyo que ara em falta...
Torno allà d'on és molt difícil sortir, inevtiablement, amb l'objectiu de no caure als mateixos errors, d'evitar el dolor, que després resulta inevitable, de trobar una mica d'esperança entre tant dolor, fredor i nostàlgia..
Les alegries son fugaçes, com ho són els moments de felicitat i despreocupació, una canço, un record... Una persona, una part del meu cor que deixo enrere, a l'abisme de l'oblit, present i absent..
Qui em pot despertar? Fer-me sortir del buit?¿
Mentre espero que arribi, resto perduda al record, de cara al present immediat, amb l'esperança de trobar un punt de llum entre tanta foscor..
(Espero que us agradi)Petonetss

Comentaris

  • Doncs m'ha agradat![Ofensiu]
    Arbequina | 16-07-2006

    Trobo que el teu relat (una semi poesia) té encant. La veritat és que m'ha agradat força.

    Una abraçada.

    Arbequina.

l´Autor

Poetessa

8 Relats

14 Comentaris

12707 Lectures

Valoració de l'autor: 9.44

Biografia:
Barcelonina. Enamorada de les lletres. Amb vocació de periodista, i ànima d'escriptora...