Nanos VII

Un relat de: jacobè

Botonet (aportació al nanodiccionari del SenyorTu )
Allò que desitjaríem prémer per trobar-nos bé o quan no hi volem ser. O quan volguéssim que algú l'espitgés.

Menú diari a Cal Manel
Mentre els companys deien fàstics de la cuina molecular, ell recordava amb emoció la degustació d'escumes a Ca l'Adrià.

Anem a veure la processó, la processó!
No fou el que imaginava la nena, però li agradà la saeta.
L'endemà la taral·lejava tot fent desfilar les nines.

Aquelles vacances
Ara les imita amb la seva família, però no fan la mateixa olor.
El fill les recordarà amb igual enyor.

Predicció
Quan s'anuncien borrasques el seu estat d'ànim ascendeix en proporció a la quantitat de precipitació que prediu l'home del temps.

Grup d'addictes a la feina

-Tinc un amic que de tant treballar es va quedar sense ella.
-Sense la feina?
-Sense la dona!
-Ah!

Aparences
L'anomenaren Caín, però era l'Abel. Fidel a la llar que festejava l'arribada del fill pròdig que li robà el nom.

Passió de mare
Des que la tendresa va entrar a casa, les nits són plenes d'agitació i calor.

Matisos
Emigrà per poder estimar amb tots els colors. Ara aquí ha de lluitar per una pell d'un altre to.

El primer amor
Ni petons ni passió. Somriures de mirada tendra i alguna carícia distreta. Va ser per sempre.



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer