Nanos II

Un relat de: jacobè

Fantasia a la cuina:
Descalça, obro la papaia mentre em magreges els pits sota la camisola de diumenge al matí.
Ring! Dilluns. Les vuit.

Columna Vial:
Faig via pel teu cos absent quan veig el tren dels cent vagons que escala el turó. En el moment en què el darrer vagó inicia el camí, els meus ulls s'aturen al còccix de la vall.

Sequera:
Lleganyosa i esquerpa cada matí s'espremia un pit i se'n tornava al llit.
El diluvi la va cridar al jardí.

Amnèsia accidental:
En sortir de l'hospital, va veure aquell primer amor que tant li havia costat oblidar. De per vida només recobraria la memòria d'aquell passat.

Amnèsia emocional:
Des que va topar amb el noi que tant li havia costat oblidar, viu només amb la memòria d'aquell passat.

Llar d'infants sense llar:
Pare i mare, veniu-me a veure que aquí no fa fred. Pensà el fill del pidolaire cantant el sol solet.

Cos i aroma:
De vailets espiàvem el cosí bevent de l'entrecuix de la Vinyet, la masovera.
El cosí és enòleg. Estava predestinat.

Desencís:
Cada nit, quan t'endinses al llit, em fereix la tibantor del llençol i t'intueixo a l'extrem del matalàs immens.

D'improvís:
Buscava parella per tenir un fill. El nen no va arribar, però va néixer un amor que s'ha fet gran.

Macarrons:
-Hem de parlar.
-...
-No tornis a dir davant el nen que la teva mare els fa més bons.

Excuses:
-El professor em té mania
-Alguna cosa deus haver fet per suspendre...
-Res. Absolutament res. T'ho juro, papa!

Ultimàtum:
Cansat d'esperar, vaig advertir al destí que si no em revelava el meu final em desfaria d'ell.

Masoquista:
La perfídia d'aquell home la va enamorar. El dia que ell la va estimar, el mutilà.

Arma blanca:
Me la poses, salives poder. T'afilo l'arma perquè em matis i et rendeixes sota el llençol.

Som riures:
La teva mirada m'encalma el deliri,
quan m'esguardes el somriure i et somric als ulls.

Desig:
Que sigui un any d'intimitats,
i de nous secrets per ocultar
entre versos sense rima.


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer