Mr. Wolmes

Un relat de: Dhoulmagus

La senyora Maria va morir ahir a les 22:45 a causa d'un assessinat.
Sóc el detectiu Wolmes. Investigo assassinats i casos d'aquest tipus. Em vaig camviar el cognom per assemblar-me al detecttiu Holmes, és el meu ídol.
La senyora Maria va ser assassinada amb una pistola ahir a la nit al saló de casa seva. La seva familia m'ha cridat aquest matí per descobrir l'assassí.
Hem descartat el suicidi, ja que la bala està fet amb una inclinació que no pot provocar-se-la ella i ademés no té la mà agafada a cap pistola. L'arma del crim encara no s'ha trobat.
La sª Maria estava a casa seva amb el seu germà, el seu fill, la filla, la criada i la cunyada. Ara em dirigeixo a la sala d'estar on faré el questionari a tots ells.
Començaré amb el fill:
WOLMES:-Hola, senyor Pere. Senti's. On era ahir a la nit?
PERE:- Ahir m'en vaig anar a comprar a les 22:00 i vaig tornar a les 23:00.
WOLMES:-I que anava a comprar aquelles hores?
En Pere em va mirar amb por.
PERE:- Una medicina per a la mare, que té problemes cardíacs.
Ja tenim una pista. No vull preguntar-li res més per ara així que:
WOLMES:- Gràcies Pere, ja se'n pot anar. El següent pot entrar.
Va entrar la filla.
ANNA:-Hola detectiu. Em dic Anna i sóc la filla de la Maria.Sóc veterinària.
WOLMES(Interrompent a l'Anna):-Molt bé i vostè on era ahir a la nit?
ANNA:-Era a fora, treient als gossos a passejar. Vaig arribar a les 23:00
Em va semblar una mica tard però ho vaig deixar correr.
Va entrar el germà.
TONI:- Bon dia senyor Wolmes, sóc el germà de la Maria.
WOLMES:-On era ahir a la nit?
TONI:- Jo era dormint i no vaig sentir res. M'he adonat aquest matí de que ma germana havia mort.
WOLMES:-Com era la teva germana?
TONI:- La veritat esque era molt garrepa i mai deixava diners a ningú i això que és molt rica.
Ja tenim més pistes.
WOLMES:-Molt bé, gràcies. El següent pot passar siusplau?
Va entrar la criada.
CRIADA (Plorant): Snif, la senyora Maria ,Snif, era molt bona amb mi,Snif. Ahir la vaig trobar, snif, mortaaa (plora)
WOLMES:-On era vostè ahir?
CRIADA:-snif, ahir era al menjador,snif, cuinant per el sopar ,snif, la senyora sopava a les 23:00.
WOLMES:-I com se la va trobar?
CRIADA:- Vaig sentir un tret ,snif, vaig venir corrent i ,snif,...i...(plora)
Vaig decidir fer passar a la última, la cunyada:
ADA ( amb to insolent):-Vaigi ràpid que tinc pressa.
Pel que veig a aquesta no li deu importar molt la mort de la senyora Maria.
WOLMES:-On era ahir a la nit?
ADA:-Dormint amb el meu marit, normal no? Vaigi ràpid siusplau.
Vaig acabar les questions i vaig buscar informació.
Primer vaig anar a la farmàcia per veure l'hora que tancaven: -A les 21:30 tanquem-em va dir la farmacèutica.

Vaig anar a l'habitació den Pere, (el fill) i vaig trobar una postal d'amor, encara no acabada.
Li vaig preguntar a la criada si la filla va passejar els gossos i em va dir que no. Vaig anar a la habitació den Toni i l'Ada i vaig trobar uns guants de pell a sobre el llit i uns quants bitllets de 50 €.

PENSEU ABANS DE LLEGIR LA SOLUCIÓ:

Ja ho tinc! Ja sé qui és l'assassí!
Primer vaig reunir a tots els questionats.
W:-Senyor Pere, era vostè a la farmàcia a les 22:00??
P:-Sí senyor.
W:-Donc ahir era tancada la farmàcia.
Se'm va quedar mirant inexpresivament.
W:-Anna, ahir vostè no va treure els gossos oi? Avui tenien moltes ganes de sortir...
Abans de que acaabés la frase, l'Anna va dir:
A:-D'acord. No els vaig treure. Vaig fugir amb en Pere.
P:-Anna! Calla!
A:- No penso callar. En realitat, no som germans. Som nòvios.

Tal com pensava. Aquella postal d'amor hi deia Anna i Pere. Això em va treure de dubtes.

W:-Molt bé, senyora Ada, aquests bitllets i aquest guants de on els ha tret? Ui! Si tenen taques de sang! Vostè és l'assassina!

En aquell moment, l'Ada va intentar fugir però els meus companys de la policia la van atrapar. Efectivament era ella l'assassina. Volia els diners de la senyora Maria i només els podria pendre d'aquesta manera.
En el calaix de la seva habitació hi havia la pistola i més bitllets.

Era el meu primer cas, però, serà l'últim?

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Dhoulmagus

Dhoulmagus

7 Relats

19 Comentaris

6000 Lectures

Valoració de l'autor: 9.29

Biografia:
Hola!
Em dic Ferran, sóc un noi de 14 anys, vaig a 2nb d'ESO i m'agrada escriure . :p.
Que com sóc? Doncs, tinc els cabells castanys i els ulls marrons. No sóc gaire alt comparant-me amb els del meu curs.
Sóc un adicte al ordinador i a les màquines d'entreteniment en general.
No sé que més explicar així que espero que us agradin els meus relats ;).