Les cadenes

Un relat de: Dhoulmagus

Ahir em van enviar la típica cadena pel messenger:
Envia això a deu persones més durant els deu minuts següents i el teu amor es cumplirà. Si trenques la cadena no tindràs un amor en tota la teva vida. Només copia i enganxa.
Un altre cop! Quin corcó! Durant els meus anys de vida m'han enviat un munt de cadenes i segons elles no tindré un amor en tota la meva vida, no tindré amics i bla, bla, bla...

Uns segons més tard tres persones més em van enviar la mateixa cadena. Els vaig dir:
- Si no envies aixó a 999.999.999 persones durant els 9 segons següents: no tindràs un amor en ta vida, et caurà un llamp al "coco" i no tindràs amics mai més.
Però aquesta cadena ningú la va passar!
Penso que les cadenes les crea la gent que s'aburreix i no sap que fer. :p Que en penseu vosaltres?

Copia i enganxa aquest text i apreta f4 i et surtirà l'amor de la teva vida. Si no ho envies a 5 persones durant la pròxima hora el teu amor se'n anirà per sempre.
Només copia i enganxa.

...Heu picat...jeje :p

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Dhoulmagus

Dhoulmagus

7 Relats

19 Comentaris

5995 Lectures

Valoració de l'autor: 9.29

Biografia:
Hola!
Em dic Ferran, sóc un noi de 14 anys, vaig a 2nb d'ESO i m'agrada escriure . :p.
Que com sóc? Doncs, tinc els cabells castanys i els ulls marrons. No sóc gaire alt comparant-me amb els del meu curs.
Sóc un adicte al ordinador i a les màquines d'entreteniment en general.
No sé que més explicar així que espero que us agradin els meus relats ;).