Morrets de farvalà

Un relat de: La Banyeta del badiu

- Avui, anirem d'excursió a la muntanya- . Li diu ella tota animada, mentre anava untant la mantega en el croissant.

- Uf... a la muntanya ! -.

- Si ahir, vas dir que volies anar a veure el castell de Calonge ?, que no et fa il-lusió ? -.

- Uf... si,... si no hi més remei !! -.

- Dons que vols fer ?, anem... jo que sé... a Platja d'Aro? -.

-Uf... a Platja d'Aro !!-.

- Què li passa a Platja d'Aro ?-.

- Uf... que hi ha molta gent ! i... no em ve... de gust -.

- Anem a donar-nos un banyet a Cala Margarida de Palamós ? o ... La Fosca ?-.

- Uf... La Fosca !!-.

- Què li passa a La Fosca ?, s'està molt bé i és maco-.

- Uf ! -.

- A veure... Parlem-ne, estem de vacances.
Ja no t'he demanat que féssim cap viatge al extranger. Tampoc t'he demanat anar a cap província de " la Piel de Toro ". Ni a Ses Illes ( que em moro per anar-hi).
Nomést'he pogut arrossegar fins a l'Empordanet ( si en Pla aixeques el cap !!).
I tu res... res , et fa goig, dons que vols fer ?-.

-Uf !-.

- Bé,... o platja o muntanya ?, tu tries... però tria d'una vegada, coi !!-.

Ell ,espetarrat en el llit, en calçotets, veient la televisió de l'habitació de l'hotel , fan ... CURSES DE COTXES !!!!!!!.

Ella, malhumorada, les curses de cotxes l'importen un brot.
Ella ha vingut per anar a la platja, agafar bronze, fer excursionetes, que li serveixin el plat a taula i no haver de rentar plats.
Ella vol fer VACANCES !!!.

- Què ? ... què tries ?-.

-Uf... ! -.

-Dons àpala ! m'en vaig. Ja ens trobaren al menjador de l'hotel per sopar. Jo dinaré... no ho sé on dinaré. Adéu, "alegría de la huerta".

Ell, ni se la mira ni se l'escolta. Està pendent de la TV. Ara fan CICLISME !!.

Ell, perd la noció del temps i és fa pujar a l'habitació una pizza, no té ni idea de l'hora que és, ni falta que li fa Al PLUS, fan BOXA !!.

Al final s'adorm.

Al matí, la TV, encara està engegada, ara fan ATLETISME !!. Torna a trucar al servei d'habitacions i demana un entrepà amb una cervesa.
No sap si dina o berena ( fa l'esmorzar), però... és que fan ESPORTS i tots molt interessants.

Al vespre, truquen a la porta. Li porten una nota. ÉS d'ella. Amb cara d'estranyat, la llegeix :

- Uf... m'ho estic passant de conya !!.
Uf... he conegut... un , ai... un xicot que m'ho fa passar de meravella.
Uf... estic cansadísima de tan ballar, riure, menjar gambes, beure cava i el millor... FOLLAR.
Uf... estic encetada i tot !!!.

Au revoir !! MORRETS DE FARVALÀ !!-.






Comentaris

  • las aucas de la maria pilar[Ofensiu]
    Maria Pilar Palau Bertran | 25-08-2005 | Valoració: 9

    li agreieixo la seva gentilesa.
    tambe es divertit el seu relat

    moltas grasias
    maria pilar

  • las aucas de la maria pilar[Ofensiu]

    li agreieixo la seva gentilesa.
    tambe es divertit el seu relat

    moltas grasias
    maria pilar

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

180326 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -