Matí suau de primavera

Un relat de: kitchen

Estirats. el seu cabell entre els meus dits, la seva esquena entre els meus braços, i el seu cap sobre el meu pit.
té els ulls tancats i els llavis secs, i respira profundament mentre els seus braços rodegen la meva cintura.
Inconscient, com un nen somiant, deixa enrere el posat d'home viril, per adoptar la postura d'un recent nascut entre els braços de la seva mare.
Se'm desperta un sobtat instint protector i una sensació tendre i estranya que no sé descriure, que fan que respiri molt profundament, amb placidesa.
La seva pell suau, desprèn l'olor del somni més bonic i més profund i fan que em vingui la son, i badallo dolçament, assaborint aquests últims moments.
Un moviment sobtat del seu braç, que calmo amb una carícia suau a la cara, i de nou ho envaeix tot la tranqul·litat.
Aquesta calma, aquesta estranya sensació, l'olor de somni i el dolç silenci. Tot, tot és una utopia somiada des de feia temps, que s'ha fet realitat, com la mel, com el sol, com el vent, perfecte.

Comentaris

  • el primer que et llegeixo[Ofensiu]
    ANEROL | 01-02-2008

    estic amb rnbonet. Sempre milloren amb revisions

  • Saps què?[Ofensiu]
    rnbonet | 01-02-2008

    No està malament. Hi ha coses dins RC pitjors i amb bona puntuació. O amb comentaris elogiosos.
    Només caldria fer-li una altra ullada amb un corrector. Sobretot, les majúscules.
    El fragment de l'amant/mare és antològic.
    Res més. Salut i rebolica!

l´Autor

kitchen

4 Relats

7 Comentaris

3304 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25