Fa mal

Un relat de: kitchen

Alguns cops, estimar fa mal, i fa mal que t'estimin.
Alguns cops has de renunciar a qui t'estimes, pel bé de tots dos.
Alguns cops, estimes una persona, i aquesta et correspon, i tot al principi és perfecte, però a poc a poc, aniran sorgint defectes, contrastos i opinions. Els voldràs deixar de banda, i alguns cops podràs, i d'altres no. I voldràs tornar enrere, als dies passats, als dies preciosos, perfectes, dies de romanticisme on l'amor era una flor, que no s'havia de pansir mai, i realment, no s'ha pansit, és més aviat com si hagués canviat el seu color, la seva olor, allò que ho feia especial. Com si allò que, de bon mati quan et llevaves senties dins el pit, hagués marxat.
Perds la il·lusió, i només fas que plorar, perquè no pots viure amb aquest amor, però tampoc sense. una frase típica, sí, però molt certa.
I quan això passa, quan veus que l'única manera de conservar al teu costat a algú que t'estimes, és renunciant-t'hi, fa mal.

Comentaris

  • molt mal..[Ofensiu]
    unchained melody | 26-01-2008 | Valoració: 7

    i és el què dic sempre; el temps cura les ferides però deixa cicatrius al camí.
    no és fàcil quan vius això que has escrit, però el món no s'acaba i sempre hi haurà algu per qui lluitar, sempre
    :)

l´Autor

kitchen

4 Relats

7 Comentaris

3286 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25