MATÍ LENT...

Un relat de: Ness
Matí lent...

Les 7 del matí
aquella hora
doblement disfressada
de foscor i de boira.

Una hora poc apta per llevar-se
quan tot just el món es mou
a ulls clucs.

S’intueix que s’ha despertat el dia,
però en aquest instant,
que tot està per alçar-se,
l’entorn es mou lent
mentre espolsa la mandra...

Comentaris

  • Perquè matí lent[Ofensiu]
    Ness | 09-12-2019

    Quan tot es mou colgat de boira, la percepció de l'entorn és diferent: les distàncies i la visió tenen un altre ritme...

  • O ràpid![Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 08-12-2019 | Valoració: 10

    Un poema que m'agrada molt! Si senyor! Concís, musical, i original... El que no acabo de lligar si et refereixes a un matí feiner o festiu... Perquè si és feiner..., jo més aviat diria que de lent gens ni mica! I t'ho dic jo que a un quart de set del matí ja sóc a Ronda del Litoral anant cap a la feina a tota pastilla. A no sé que et refereixis al matí de la gent que ja no treballa... Sigui el que sigui, enhorabona! i gràcies per obsequiar-nos amb aquest petit joiell poètic... Nil.

  • Gràcies...Ness.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 08-12-2019

    Gràcies per la teua amabilitat i pel teu amable comentari: "Immens". I si és així, em sembla molt bé... que t'haja agradat.
    Que passes un bon diumenge i Bon Nadal, amb companyia dels teus familiars.
    Una abraçada...
    Perla de vellut

  • Bona hora per a alçar-se[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 02-12-2019 | Valoració: 10

    Un poema lent... i molt decisiu, on quan t'alces fas entre la foscor i la boira...
    Molt atractiu amb tot el seu contingut, on expresses molts detalls senzills i excel.lents.
    M'ha agradat molt.
    Una abraçada
    Perla de vellut

  • Retòrica[Ofensiu]
    SrGarcia | 27-11-2019

    M'agradaria saber quina figura retòrica és aquesta de dir "Lent" a un matí.
    La meva ignorància és oceànica, però els versos m'agraden.

    Per mi tot és lent al matí. La meva dona em fa explicacions i no me'n recordo de res. Després tot són raons: que ja t'ho he dit, que sembla estrany que no ho recordis...

    La teva poesia va per un altre camí, però com la poesia desperta emocions i records, a mi m'ha fet pensar en els meus matins de zombi honorari.

    Perdona si t'he ofès, però les coses van com van.

l´Autor

Foto de perfil de Ness

Ness

80 Relats

397 Comentaris

35579 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
... Despullo l'ànima escrivint versos
des que tinc ús de raó.
I és que els versos estimen les paraules
però els poemes les fan grans!
...................................
ness3cat@gmail.com