Mare, d'on vénen els nens?

Un relat de: Bolet

-Els nens dius? Bé... no se sap amb certesa d'on vénen. Bé els metges sí que ho saben, però la veritat és que és molt complicat de saber. Vull dir que... Vas veure l'altre dia com la gateta de la teva amiga Laia tenia la panxeta molt gruixuda i després va tenir els gatets i ja se li van desinflar? Doncs la mare també quan té la panxa molt gran vol dir que està apunt de tenir un nadó.
-Però llavors vol dir que el iaio tindrà un nadó?
-Ha ha ha ha! No diguis bretolades, com vols que l'avi tingui un nadó? -va dir la mare que cada cop estava més nerviosa-, només les dones poden quedar-se embarassades que és quan volen tenir un nen. Jo també tenia la panxa gran abans que naixessis.
-I quan volen tenir un nen, què fan?
-Quan volen, dius? Bé... per aquestes coses s'han de posar d'acord el pare i la mare, no és només la mare qui decideix. Quan estan casats i viuen junts i volen tenir una criatura per estimar-la i compartir-la tenen el fill.
-Però quan volen què és el que es fa?
-Aviam... -diu amb veu de desesperada- no és fàcil d'explicar, tot el tràmit és molt complicat. El pare té una llavor...
-Una llavor? Jo també tinc una llavor?
-En realitat teniu moltes, i quan la mare també vol tenir el nen... Saps les llavors de les plantes que si les fiques a terra i les regues amb aigua creixen? Doncs el pare i la mare fan el mateix: el pare fica la llavor dins la mare i la mare fa créixer el nadó dins la seva panxa.
-I després com surt el nen?
-Quan la mare està preparada el deixa anar cap a fora.
-Pel melic?
-No ben bé...
-I el pare on té la llavor per donar-la-hi?
-Deixa'm que estic enfeinada! Quan vingui ton pare li ho demanes!

Comentaris

  • Cadascú se'n surt com pot[Ofensiu]
    Nubada | 01-05-2007

    He, he... trobo que la mare se'n va sortint prou bé... fins que l'envia a preguntar al pare.
    Està bé, molt real. Jo m'hi trobo ara, amb preguntes d'aquestes, i es fa el que es pot...

  • Roget | 01-05-2007 | Valoració: 9

    Que gran!
    Sempre són coses "dificils" d'explicar, però... i el que rius quan ho recordes?
    Molt bo!

  • - Papa, m'ha dit la mama que...[Ofensiu]
    Reguitzellera | 26-04-2007 | Valoració: 8

    Sempre se'ls hi fa complicat, s'ho fan massa complicat.


    Molt maco.

  • AiDuS | 25-04-2007 | Valoració: 8

    Hehehehe... M'encanten els xiquets 'preguntons' xD.
    Les preguntes rebuscades, les que no tenen explicació, les barbaritats que diuen... :P M'encanta!

    Un text molt entretingut! ^^

  • plouifasol | 24-04-2007 | Valoració: 7

    Quan els nens tenen aquesta època, és díficil per a qui ens toca contestar però maca pels qui han d'escoltar.

  • hehehehe[Ofensiu]
    sucdetaronja | 24-04-2007 | Valoració: 9

    ja tenia ganes de llegir aquest relat! els xiquets quan es fiquen així ja no saps per on ixir, no saps com explicar res de res, et fiquen el cap... haha. és molt graciós!


    un bes de taronja!

Valoració mitja: 8.2