M'agrada tot de tu

Un relat de: aNneta28

M'agrada tot de tu.
El teu somriure.
Els teus acudits dolents.
Les teves mans.
La teva manera d'imitar en Maragall.
Fins i tot m'agrada com dius hola, com camines, com rius i com plores.
M'agrada la teva lletra.
Aquell suèter gris que avans t'agradava compartir amb mi.
Aquells petons.
Aquelles abraçades.
Tot allò que avans t'agradava compartir amb mi.
Tot allò que ja no vols compartir.
Tot.
M'agrada tot de tu.

Tot?
Potser hi ha una cosa que no m'acava de fer el pes...
Ah, ja sé què és.
Que a tu no t'agrada tot de mi.
Deu ser això.

Comentaris

  • Diuen que...[Ofensiu]
    Nina Abril | 15-04-2007

    en l'amor, hi ha un dels dos que és qui fa el petó, mentre que l'altre para la galta.

    Jo crec que en un amor desigualat no val la pena lluitar. No s'ha de conformar en donar-ho tot sense rebre res, això no és amor, és anar fent.

    Petonets aNeta28.


    Nina Abril



  • myself | 15-04-2007

    senzill, original, final que et deixa fascinat

    m'ha encantat

    de veritat, felisitats

  • el trobo descompasat[Ofensiu]
    instants | 19-10-2006

    com una vomitera, sense idees clares ni un fil coherent, talment com una pulsió del cervell, un crit enfadat i trist.

  • uo uo uo![Ofensiu]
    diesi | 19-10-2006 | Valoració: 10

    Que bo! amb un deu em quedo curta. (m'ha agradat lo den Maragall...xDxD)

    Ptons d:

    b#NaT#b

  • Dons si[Ofensiu]
    marco3434 | 19-10-2006

    M'ha agradat molt.

    Una vegada llegir una carta d'una lectora que parlava que amb el seu company van acordar dir-se tot el que no els hi agradava un del altre.

    Primer va començar ella i per fí va poder esplaiar-se de tot allò que feia temps volia dir. Llavors va arribar el torn d'ell i sols va dir "a mi de tu m'agrada tot". Explicava la noia que va quedar rendida davant d'això i se'n va adonar que les petites coses no son tan importants quan un estima.

    Segur que ell ha perdut molt més que ella, per què un amor com el que relates no es trova dos vegades en una sola vida.

    M'ha agradat motl llegir-te.


  • Collons![Ofensiu]
    Arbequina | 19-10-2006

    M'he quedat parat amb el final... ben bé com un sorprés dibuix japonés. Ho sento, doncs ja sé que és biogràfic, però se m'ha escapat el somriure. Més seré... el poema és molt bo.

    Una abraçada.

    Arbequina.