M'acabo de jubilar!!!!!!!!

Un relat de: LLUNA3

M'acabo de jubilar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tenia una certa por de no saber com omplir les hores del dia i de sentir-me inútil,doncs porto tota la vida (com la majoria de les dones) corrent tot el dia per pujar els fills, portar la casa i treballar fora . Ara no tinc fills per cuidar, no tinc feina i m'he quedat només amb la feina de casa, que al ser 2 en lloc de 5 cambía molt.
Doncs bé com deia ,tenia una certa basarda i no se com m'ho faig, que em falten hores.
M'he aficionat a l'ordinador, no en sabia ni un borrall, i sense sapiguer-ne encara gaire, començo a fer alguna cosa. ÉS FASCINANT!!!!.Se t'obre tot un món nou.
He començat per fer-me una adressa electrónica, navegar per internet, ara he descobert relatsencatalà que m'agrada molt. També vull apendre el tema "fotografia" i més endavant ja veurem, desitjo apendre moltes coses.
Des d'aquí m´agradaria animar, si hi ha algú que ha tingut aquesta mica de por al jubilar-se , que no la tingui. És fantàstic aficionar-se a alguna cosa, ara que tens temps.
També és temps de gaudir dels nets,(dic gaudir) perque no tens les obligacions que teníes amb els fills, pots tenir temps per estar amb els fills, quan et necesiten.
Començo una nova etapa de la meva vida i vaig veient que en lloc de sentirme inútil, puc gaudir-la molt,i ser molt útil als altres.
No sé si he sabut explicar gaire bé els meus sentiments. Almenys ho he intentat.



Comentaris

  • m'ha agradat.[Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 09-09-2008 | Valoració: 10


    trobo que per ser el primer està molt bé, jo de petit deia que em volia jubilar, deia que era molt divertit, jeje. T`'animo a escriure més.

    Salutacions i gràcies.

    ullsblaus1

  • Visca [Ofensiu]
    Nonna_Carme | 16-08-2008 | Valoració: 9

    les dones com tu!
    Aquest relat descriu, perfectament, la teva nova situació i t'admiro. Sí senyor! Gaudeix de tot el que no has pogut fer fins ara.
    Com és que tan sols has escrit un relat?
    Endavant!
    Una abraçada.
    Nonna_Carme

  • gaudeix del temps...[Ofensiu]
    Avet_blau | 12-05-2008

    enhorabona!
    es temps de gaudir no solsament del
    temps lliure, sino de tot el que has après en l' escola de la vida .
    Ara que fa baixada, i la motxila es mig buida d e resposabilitats, si la salut t'ho permet, viatge , fotografia , embadaleix-te amb una posta d e sol, tens temps , molt temps...

    Avet_blau

    * sana enveja

  • que bé[Ofensiu]
    geraldine | 12-05-2008 | Valoració: 10

    doncs aquí estem per compartir cada mot que et passi pel cap!
    tens un optimisme fascinant.
    tornes a neixer, aprofita!!!
    petons.
    ens llegim per aquests racons del teu ordenador!!!

  • Perfectament..[Ofensiu]
    FreeCat | 11-05-2008 | Valoració: 10

    Has expressat els tus sentiments perfectament.
    Cada etapa de la vida té les seves coses per disfrutar. Que estiguis gaudint la teva jubilació aprenent coses noves em semble perfecte, de persona molt valenta que s'enfronta de cara a als nous reptes, lluitant per aprendre cada dia coses noves..
    Disfruta al màxim els plaers que la vida t'ofereix en aquesta nova etapa.
    Moltes felicitats i a triomfar!

  • Macabo de jubilar!!!![Ofensiu]
    JOANPG | 31-01-2007 | Valoració: 9

    Crec que, per ser el primer i sense experiència, ho has fet força bé. ànims i deixa volar la imaginació i regaleens un relat inventat on, no ho dubtis,srtirán refectits aquets sentiments d'alegria i joia que deixes veure en el teu escrit. Encevant i sort!!!!

  • Benvinguda LLUNA3...[Ofensiu]
    MarBlava | 30-01-2007 | Valoració: 10

    T'has sabut explicar perfectament....i no saps l'enveja que em fas!
    Jo ara visc moments d'estrès i no m'importaria gens canviar-me una temporadeta per tu! és clar que tu sortiries perdent...
    M'encanta la gent amb l'esperit jove com tu, que sap disfrutar de la vida i compartir la seva alegria amb els demés.
    Mai és tard per aprendre i gaudir de la vida, aquesta és la lliçó que ens dones amb el teu primer relat.
    Una abraçada de benvinguda, espero que t'engresquis amb Relatsencatalà i segueixis explicant-nos les teves experiències...

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

LLUNA3

1 Relats

7 Comentaris

1545 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Últims relats de l'autor