lulu c'est moi

Un relat de: romanidemata
Temps de tardor, ja fa temps que ha passat la primavera i que en prou feines ha gaudit de l'estiu, de les floretes que es trobava, poques. Ja és temps que ja sent una mica de fred a les galtes, es protegeix el cos amb samarreta tèrmica i pantalons ajustats, lleugers, sexy, de fibra especial...

Més enllà a l'altre punta del bosc, havent travessat el riu, després del prat, a baix a la vall, a la costa, ell, amb els peus sobre la cadira s'està pensatiu observant aquesta història, fitant el mar. Se li ha acabat el gintonic, que pacientment ha consumit esperant-la....

I a ella de cop, se li ha fet clar el dia, tot s'ha girat, ha començat a corre, en tres saltirons a passat el riu, a recorregut el prat com el correcaminos, com una guspira.... fiuuuuuuuu!

I quasi sense ell adonar-s'en, ella a velocitat sideral, ha passat pel seu costat, li ha xiuxiuejat uns mots ferms, amables, amorosos, generosos i contundents, se'l ha mirat als ulls per uns instants no efímers, li ha fet un somriure, múrria, li ha mostrat el bell i millor perfil, i corrents, corrents, posseïda per la visió lluminària, com si hagué vist el fantasma del llop, a saludat amb la ma i corrents, corrents, s'ha perdut en l'horitzó, lluny, en la llunyania... (com una capuntxeta vermella "lulu c'est moi")

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de romanidemata

romanidemata

6 Relats

3 Comentaris

3618 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
migrant... com els búfals travessant el riu
___________________________________________________________________

...perquè sempre ens queda en la memòria, perdura i perdurarà, les batalles perdudes, les guerres pels drets, allò que queda en la resta dels murs assolellats, també és en la memòria, l'herència del que som, que ha sigut, que és en nosaltres, allò que somniaven els pares, els avis i avantpassats, des d'Almansa a la caiguda de Barcelona, fins avui. Ser. Perquè si no lluitem pel que som, ja hem perdut. Un poble, una nació, una cultura. Lliures de la submissió clerical, inquisitiva, les lleis imposades i el domini dels rics...
___________________________________________________________________

- http://blocs.mesvilaweb.cat/romanidemata

- http://generacio.blogspot.com

- http://twitter.com/#!/romanidemata

- https://plus.google.com/114831532314104106008/posts