Llums de colors

Un relat de: JOSEFINA

M'agrada seure al sofà, quan la nit avança, i deixar unes llumetes enceses aquí i allà, fent ombres a les parets i canviant el to dels colors de les parets.
M'agrada la llum de les espelmes, que deixen mig en penombre el nostre espai.
M'agrada, regular la llum de l'estança on compartim el darrer CD de Pascal Comelade.
Aquella petita llum que ens il.lumina mentre brindem per un futur incert, amb el somriure als llavis.
M'agrada quan es van fonen les espelmetes, i augmenta la foscor, fins a fer-se fosc profund.
M'agrada mirar-te i veure com brillen els teus ulls il.luminats suaument...
M'agraden les llumetes de colors dels arbres de Nadal, que ens donen un toc màgic, al moment màgic.
M'agrada que m'ensenyis la màgia de nit , caminant entre la il.luminació que ve del cel, gràcies als estels.
M'agrada l'espelma al mig de la taula en un sopar romàntic.
M'agrada la llum a la tauleta de nit, per llegir poemes mentre la són em venç.
M'agrada la llum de la lot que em deixa veure per on camino.
M'agrada aquella llum de la làmpara de vidres de colors que sembla un arc de Sant Martí quan es reflexa a la pared.
Voldria trobar la il.luminació perfecta per rebre't amb els braços oberts.

Comentaris

  • atmosfres i anhels[Ofensiu]
    SenyorTu | 30-01-2008

    El teu relat retrata desigs d'atmosferes, i d'anhels. I penso que indueix a cada lector a crear els seus.

  • el sons acompanyen la llum [Ofensiu]
    Avet_blau | 19-01-2008 | Valoració: 10

    La llum i els ulls
    els sons i l' oida

    El mateix em passa amb mi,
    amb un so suau en la penombra,
    que ajuda a descansar.

    o el so esborrejat de la tele ,
    en un sopar informal.

    o el to seriós o agressiu ,
    del locutor captan l' atenció d'una noticia

    o el so alt, estrident,
    que impedeix la conversa de la paraula ,
    però no de les mirades en una discoteca.

    o el soroll del carrer a traves d e la finestra
    que impedeix el descansa na nit.

    en els sentiments de la nostra vida

    Avet

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125731 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).