L'enemic

Un relat de: Sariona

Sembla que la cosa es complica, l'enemic s'acosta.

On és el gos? En situacions com aquesta, tenir un gos amagat i a punt per passar a l'atac pot ser molt útil.

Avança amenaçadorament cap a mi, sense pietat i amb parsimònia; suposo que això serà la guerra!
No s'ha de perdre la calma, alguna cosa s'hi deu poder fer, no?
El primer de tot és no rendir-se; després, ja ho veurem.

Però mira amb quina barra va venint cap aquí! Ja fa una bona estona que l'oloro de lluny. Això no em fa cap gràcia, més aviat em fa venir fàstic. I el gos sense aparèixer!
Ostres! Aquest desgraciat és a un pam de mi…i es queda on és.
Ara el puc veure bé, va vestit de verd, com de costum; quina poca imaginació que té!
Què se suposa que he de fer jo, ara? Sempre que em ve a tocar allò que no sona em passa el mateix, m'atabalo.

A veure…segueix quiet i esperant que jo faci algun moviment, i aquesta actitud sí que em crispa.

Molt bé, ja que no puc guanyar l'enemic per les bones…me l'hauré de menjar. Sí, no hi veig cap altra solució. Doncs au, una mica de pa per matar el mal gust, i llestos.


Ha estat molt difícil però ho he aconseguit. Si no pots guanyar l'enemic, fes-lo desaparèixer.

Aquest plat de mongetes no em tornarà a empipar més.

Comentaris

  • Felicitats![Ofensiu]
    nuriagau | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • I jo que pensava[Ofensiu]
    Igor Kutuzov | 11-11-2008 | Valoració: 9

    Que era un altre gos. M'he rigut amb aquest final, casi desvariat. Bon relat, sorprenent. Quan penso en literatura no penso en humor, i crec que és un greu error.

  • Ben divertit[Ofensiu]
    Caragós | 11-11-2008 | Valoració: 9

    Realment un no s'espera que l'identitat de l'enemic hagi de ser la que realment és. Es fa entretingut.
    I m'encanta en monóleg interior.

    Un salut!

  • MOLT BO[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 11-11-2008 | Valoració: 8

    Pensa que aquest enemic, et pot deixar consecuencies, sobretot un bon mal de panxa, si en lloc de les mongetes t'ataqués un bistec l'enemic ja no ho seria tant. Molt simpatic! Et seguiré llegint.

Valoració mitja: 8.67

l´Autor

Foto de perfil de Sariona

Sariona

5 Relats

14 Comentaris

6873 Lectures

Valoració de l'autor: 9.44

Biografia:
Vaig néixer a Manresa el 30 de maig de 1989, ciutat a la qual encara resideixo.

Des de ben petita (quasi abans de caminar) ja sabia llegir i m'apassionava escoltar contes; ben aviat vaig començar a escriure les meves pròpies històries.

Les meves aficions són diverses, però cal destacar la lectura i les passejades per la muntanya.
Curso la carrera de Biblioteconomia i Documentació i, a més, estudio alemany.