L'anonimat de la connexió

Un relat de: Banbebo

No et conec. No sé ni com et dius. Has aparegut de sobte. A la meva vida, com un intrús. I jo, en comptes de fer-te fora, t'he acceptat. I et segueixo allà on vas, perquè darrere de les teves paraules sé que hi ha algú. Sé que algun dia ens trobarem. Sé que aviat podré veure't, i tu em veuràs a mi. Potser em diràs un "hola, sóc jo" i jo… no sabré què dir.
Després de mesos parlant amb tu, escrivint al teu món, potser et conec… i no sabré què dir-te. Després de tants mesos, potser, per una vegada, em quedo sense paraules, astorada, mirant-te i no creient-me que la persona que m'escriu des de l'anonimat que li confereix la seva connexió siguis tu.

Comentaris

  • El do de la virtualitat[Ofensiu]
    angie | 11-12-2006

    Un relat breu, molt breu, però encapçalat per un molt bon títol : l'anonimat i la connexió, dues paraules que es contraposen en aquest món ple de nusos i enllaços, que és la virtualitat.
    Bé, bé ... Crec que se'n podria fer un bon assaig del tema...

    angie

  • un tornar i tornar?[Ofensiu]
    El Cisteller | 26-11-2006 | Valoració: 8

    Si la situació es repeteix infinitament... amb mous persontges o amb el mateix... és nova cada vegada? o és una situació diferent cada vegada?

    Alguna és definitiva? O som nosaltres que la hi fem?

  • t'he trobat![Ofensiu]
    sireneta | 11-08-2006

    M'ha agradat molt :)

  • molt interessant![Ofensiu]
    helena | 06-05-2006


    Molt interessant la temàtica de les relacions virtuals.

    De fet, som complets desconeguts o hi ha quelcom de nosaltres més veritable que el que mostrem als qui tenim a la vora?

    helena

l´Autor

Banbebo

9 Relats

36 Comentaris

14536 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00