Lamento la mort

Un relat de: Ombra

Lamento la mort que ve a veure't amb mans d'òxid i fred al teu front.
Lamento el seu ronc clam de veritats invertides.
Lamento el seu alè pútrid de carn i injustícies.
Lamento el seu lent compàs, la seva misèria sense fi, la seva mandra brutal, la seva covardia.
Lamento el dolor que causa, el temps que la mort queda fixa en la memòria dels que encara no s'han anat.
Lamento la mort traïdora que guaita en les voreres els passos afeblits dels nostres peus de fang.
Lamento l'espera; des del dia que naixem esperem, esperem mai veure-la.
Però es planta en la nostra vida, com una veritat suprema, l'unia que no vam voler inventar. L'ultima frontera.
Lamento, amic, la teva partida. Totes les paraules no dites, moriran de solitud al meu cor.
Per això, lamento el teu adéu. Irreconciliable. Definitiu. Lamento la mort i el que ens deixa a dins.
Silenci.
Sobre la teva tomba s'aboca un silenci espès.
El temps passa i la roda segueix, una volta més…
Una mica més, tant com el cor resisteixi.


Comentaris

  • estiq amb tu[Ofensiu]
    marion | 30-05-2006 | Valoració: 9

    Hola Ombra,sento com si fossin meus els teus sentiments,la mort es molt trista i mes ancara si et toca de prop.
    Una abraçada

  • Anims[Ofensiu]
    AINOA | 25-05-2006 | Valoració: 9

    Hola Ombra.
    Es escrit un poeme molt trist a on es percebeix el dolor i la tristesa que ens quede quant perdem a un essser estimat.
    Una abraçada.

  • Anims[Ofensiu]
    AINOA | 25-05-2006 | Valoració: 9

    Hola Ombra.
    Es escrit un poeme molt trist a on es percebeix el dolor i la tristesa que ens quede quant perdem a un essser estimat.
    Una abraçada.

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Ombra

Ombra

4 Relats

7 Comentaris

4725 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Biografia:
Visc en un bonic barri de Barcelona. Tinc 27 anys i he escrit molts contes que gairebé mai no he ensenyat a ningú. Potser ara ho faci. Un parell de vegades han llegit un conte i un poema meus per la ràdio. Vaig escriure un parell de cartes a Pep Albanell i em va contestar amb dos cartes manuscrites molt encoratgadores i personals. Res més. Potser ja toca que faci quelcom diferent, no?