LA VÍDUA D'EN TONET

Un relat de: Edip Rei
La vídua d’en Tonet

En un poble no gaire gran, la Mireia i en Tonet eren gairebé veins i anaven al mateix col•legi.
Eren molt amics, i feien sempre el camí junts de casa a l’escola i de l’escola a casa.
Fins que un dia, a la fatxada de la casa de la Mireia va aparèixer una pintada que deia:
“Aquí viu la novia de’n Tonet”.

A partir d’aquest moment, els pares de la Mireia van prohibir-li fer el camí de l’escola en companyia d’en Tonet.
D’aquesta manera, van passar la resta del curs, i el curs següent sense parlar-se a penes.
Fins que la família d’en Tonet va deixar de viure al poble, sense que se sapigués exactament a quina població havien establert el seu nou domicili.

Aleshores, al mateix lloc on havia aparegut la fatídica pintada, en va aparèixer una altra que deia:
“Aquí viu la vídua d’en Tonet”.

Comentaris

  • ACLARIMENTS[Ofensiu]
    Edip Rei | 25-12-2011

    ACLARIMENTS a cromelnordic, comentari de | 24-12-2011 |:
    Es tracta d’una història de nens. I d’abans de “l’alliberament sexual”. No eren, per tant, nuvis. La pintada a la casa de la Mireia volia dir que eren tan amics que eren com nuvis, una indiscreció o “gamberrada” que va provocar la prohibició de tota relació.
    I el trencament de tot contacte es va fer definitiu quan la família d’en Tonet va desaparèixer del poble.
    La nova pintada reflectia la situació de separació definitiva que vivia la Mireia, davant la qual ella no podia fer-hi res. Era com vídua.

  • Enhorabona![Ofensiu]
    liudmila | 24-12-2011 | Valoració: 10

    Per començar a escriure als RC! Felicitats i Bon any!

  • Molt bon relat!![Ofensiu]
    free sound | 24-12-2011 | Valoració: 10

    A vegades les coses que no volem mostrar,
    les amaguem, o ens separem. Però a la llarga,
    les coses són, i si són boniques cal posar-li un bell nom.
    Felicitats!!!!!
    Mai es pot separar a la força a ningú que s'estima,
    perquè els cors es tornen a trobar!!!!

  • Simpàtic relat.[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 24-12-2011 | Valoració: 8

    M'ha agradat aquest relat, està bé, tot i que no l'he entès del tot.

    Si ho he entès, al principi resulta que el Tonet tenia una amiga (¿núvia?) amb la qual passejava, i sons pares li varen prohibir que ho fés.

    Després, els pares varen canviar de domicili sense donar la nova direcció, i resulta que, segons sembla, el Tonet va morir i aquella noia era la seva vídua. ¿És així?

    Bé, en tot cas, m'ha agradat bastant el relat, tot i que podria tenir unes certes millores.

    T'animo a seguir escrivint.

    Ens veiem, Edip Rei.

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Edip Rei

2 Relats

5 Comentaris

1268 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50