La sort del granger

Un relat de: J☆
En un poble molt allunyat de la ciutat vivia un granger amb la seva dona tranquil·lament amb el seu ramat d'ovelles.
El granger acostumava a parlar amb les ovelles mentre la seva dona anava a la ciutat a comprar i s'avorria molt pel fet que es trigava tot el dia a anar i tornar de la ciutat.

Un dia, la dona va arribar corrent cap al seu espòs per a trobar refugi als seus braços.

-Què ha passat, Rosa?
-S'acosta una tempesta!

I en aquest mateix instant, va caure un llamp damunt de la font que els proporcionava aigua, la qual cosa va provocar una apagada a la casa.
Rosa estava morta de por, ja que li tem a la foscor per assumptes del passat i, com va poder, va buscar una llanterna pels calaixos.

Deu minuts després, la tempesta va cessar, portant-se amb si la foscor, els dos individus van sortir fora per a veure si les ovelles estaven bé però en comptes d'això van trobar un paracaigudista ferit amb un àbac, pensant les possibilitats que tenia per a viure.
Rosa, en veure la situació, es va oferir a donar-li hostalatge al nou membre de la família.

Comentaris

  • Pobre paracaudista...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 07-02-2019

    Un relat molt ben plantejat, on el paracudista va caure en una casa on li van donar hostatge. Em sembla un tant graciós per tal situació... El matrimoni ja tenia una persona més per a acollir.
    Una salutació...
    Perla de Vellut

  • Sentit[Ofensiu]
    SrGarcia | 01-02-2019

    No té cap sentit, ni un. Potser per això ,¡agrada. El paracaiduguista ferit amb un àbac...Que vol dir això? comtpava possibilitats, potser millor probabilitats... tot és un joc de collons.

l´Autor

J☆

7 Relats

3 Comentaris

2723 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
M'agrada molt escriure, per tant, hi escriuré aquí totes les histories que se m'ocorrin...