Un mal somni

Un relat de: J☆
Una nena de només 6 anys, era molt tímida i no es relacionava amb ningú, només amb les seves dos millors amigues Noa i Melody, cosa que la va perjudicar molt, ja que es van començar a distanciar les tres, o almenys Melody ja no anava tant amb elles, llavors Noa i Jane estaven juntes per a tot, fins que va arribar una nena nova a classe, la nena s'havia fet amiga del duo, fins a tal punt de deixar a Jane de costat, això a costat pobre nena li asseia molt malament, ja que no volien jugar amb ella, cada dia el mateix, cada dia arribava a casa plorant, així fins que la seva mare li va dir que busqués gent nova, així ho va fer, però era tan dependent de Noa que quan ella li deia d'anar amb ella, Jane per impuls, l'obeïa, deixant a les noves amigues que havia fet, i així va durar la primària...

Flashback
Jane tenia 10 anys, Noa la va convèncer d'anar a escola d'estiu del seu col·legi, però el que allí es va trobar no va ser molt bo, va resultar que una amiga de Noa també anava a aquesta escola, la qual a Jane li queia bé i ho va acceptar, la qual cosa no es va esperar era que la deixessin totes dues sola al pati fugint d'ella, i així cada dia fins que en el "gimnàs" va veure tres noies ballant una coreografia, el bastant fàcil per a nens de 10 anys, llavors la dolça nena es quedava veient-les per a després ballar amb la seva classe, quan un dia van deixar de ballar, se sentia sola de nou i es quedava en classe dibuixant o cantant la cançó del ball, l'artista que la cantava havia enganxat a Jane de manera que li van encantar totes les seves cançons d'aquest moment.
Jane estava en el seu món quan entren dos nens més o menys de la seva edat i en veure-la sola es van unir a ella i així és com aquest estiu va passar de ser el més trist a un ple de records.
Fi flashback

En la secundària, tot anava bé, amb les seves amigues tot bé, fins que Noa arriba al grup i tot va donar un gir inesperat, ja res era com abans, ja no quedaven amb Jane per a res, i si quedaven, Luisa i Andrea eren les úniques que li feien cas, ella en veure que ningú li feia cas, s'asseia en un racó a escoltar música. Per aquesta estupidesa de fer-la sentir invisible va provocar canvis, tant socials, psicològics i familiars, no parlava amb ningú, només en la seva solitud, l'única cosa que feia era escriure i dibuixar, i a les tardes es tancava a la seva habitació, fins que la seva mare la va obligar a anar al psicòleg, es va allunyar d'aquest grup, encara mantenint contacte amb Luisa, i va trobar una nena que era semblada a ella, Olga havia passat per un problema similar, llavors es van entendre perfectament. I així és com Olga va salvar a Jane d'una possible depressió.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

J☆

7 Relats

3 Comentaris

2751 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
M'agrada molt escriure, per tant, hi escriuré aquí totes les histories que se m'ocorrin...