La novelista

Un relat de: La Banyeta del badiu

Podries ser una bona novel-lista.

Tens imaginació, una imaginació incontrolable ,cosa molt assencial en aquesta professió.
Pots fer parlar a les coses més inversemblants i donar-los vida pròpia.Tota classe de fruites, animalets de peluix, plantes,coses com forquilles, fins i tot l'altre dia vas fer parlar a una xinxeta, molt eixerida per cert !.

Te'n recordes de totes les històries de les teves amigues,cosínes, veïnes i fins i tot de les bajanades de
"la premsa groga", que això si que te mèrit, perquè... aquesta fauna no te límit.

Tu escrius una mica de tot, no tens cap especialitat, però tots els gèneres et van bé.
Mira per on, ara he descobert que fas poemes !, aquesta faceta no la sabia, i... jajajaja, les històries eròtiques, conxo !! com et surten, amb uns quants rombos, te'n recordes dels rombos de la TV ?.

Tens les neurones, una miqueta estabornides de tant de rumiar. De rumiar res de bo, com tu dius.
Els dies, millor dit les nits que tens insomni, vas a picant les tecles de l'ordinador fins que surt... quatre garigots, com tu dius.
Encara no saps si escrius bé o malament, però tu escrius.
Aixì m'agrada: No tens vergonya del que diran, ets valenta, escrius pel plaer de fer-ho.

El súmmum és que et llegeixen, estàs molt agraïda per l'esforç que fa la gent al llegir-te.
T'agrada que et comentin, no t'agrada que et regalin les orelles amb una cosa que tu saps que no l'has feta bé.
La crítica, dius, es constructiva, aixì aprenc.

Dius que les quatre neurones que et queden els hi has de donar vacances... però renoi !,cada vegada em surts em una història, encara més inversemblant.

De petita, ja tenies afició per les històries, et compraven
" tebeos ", ara seríen "cómics".
Eren petites històries en fulls rectangulars i tenien unes dotze pàgines.
Quasi sempre el relat acabava bé.

Te'ls compraven de princeses, heroïnes, santes, fades, bruixes, això... sobretot bruixes !!!, fins i tot encara en fas col-lecció ?.

Sí, ja ho veig, en tens de totes mides, de diferents matèries: Amb roba, cartrò, porcellana, guix, llana, senzilles o molt treballades, però totes ,són bruixes.
Diuen que porten bona sort, crec que tu això ja ho saps, i si no... ja t'ho dic ara.

Quasi totes porten escombres, gats, mussols, granotes, barrets de totes mides i exures.
Bé, ets una entusiasta de les bruixes, això no ho pots negar.

No t'enfadis, eh !..., però no seràs tu ,una mica bruixota ?.
D'ençà que tant fet la rinoplàstia, jajajaja, i t'han arreglat el nas, la veritat ja no ho sembles tant, ara estàs , més...
"apanyadeta " ?.
No és que estiguessis malament, no, però... abans tenies un aire més esotèric, jajajaja, no em facis cas, ja és molt tard i desbarro.

Bé maca, ja m'he posat i tret la netejadora de la cara i m'he posat la nutritiva, ja puc anar-me'n al llit.
A veure amb quina cara amb llevaré demà.
Avui feia una mica d'ulleres, no dormo gaire últimament, tinc insomni.

Bona nit mirall, fins demà.




Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

180388 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -