La noia que encantava als homes amb la seva veu.

Un relat de: kisa

Hi havia una vegada, una noia que tenia un don, un don que ningú el sabia, la seva veu era màgica.
La noia es ficava a les vores dels rius i començava a cantar, els pescadors, quan la sentien, deixaven de treballar per a escoltar la seva veu.
Un dia d'estiu, els habitants d'una illa propera, van convidar a les cantants més boniques de l'illa germana a cantar al seu palau a la nit.
Però la noia es va adormir, i quan es va haver aixecat i haver anat a buscar la barca que portaria les cantants a l'altre illa, es va emportar una gran sorpresa:la barca havia marxat, llavors va començar a cantar amb totes les seves forces i va provocar tal tempesta, que la barca va bolcar, les noies que hi anaven dins van caure a l'aigua i en sirenes es van convertir, en canvi la noia va ser convertida en una flor vermella i bonica.
Aquestes flors ara se les fiquen les noies joves i boniques d'aquella illa, per a que els seus marits les estimin per sempre i no las abandonin mai.

Fi

Comentaris

  • kechupi | 15-03-2007 | Valoració: 10

    qe paSa soni sc la loida me lo he leido y me ha gstdo muxo dew

  • doncs...[Ofensiu]
    Rogal Mar | 01-03-2007 | Valoració: 9

    tindre que anar a aquesta illa a buscar una flor per la meva estimada, em podries dir les coordenades i com arribar-hi?

  • El teu relat és molt emotiu...[Ofensiu]
    AVERROIS | 28-02-2007 | Valoració: 10

    ...un conte dolç i romàntic al mateix temps. Tan sols he trobat que has anat massa de pressa al narrar-ho. Volies explicar moltes coses i sembla que el temps t'enpenyia. És una petita crítica però no treu merit al relat que m'ha agradat molt.

    Una abraçada.

Valoració mitja: 9.67