La meva musa, la música.

Un relat de: Nefertitis

Tanca el ulls i amb delicadesa passa el palmell de la mà sobre el piano. En aquell instant perd la noció del temps. Llisca les mans sobre el piano i comença amb aquell dolç Minuet de Mozart. Però pocs minuts després, les seves mans recorren a una velocitat desmesurada per totes i cada una de les tecles del piano. La peça escollida és una melodia que en sentir-la li va robar el cor; sí aquesta, "L'aube d'un jour" (L'alba d'un dia) Exhala i sense adonar-se'n expressa un rotund: "No". No existeix cap partitura ni ritme possible... És la seva música, el reflex perfecte i sincer de tot allò que anul·la de si mateixa. La seva i única manera d'expressar tot allò que neix i flueix dins seu; com dibuixa somriures i llàgrimes, com camina i s'atura, cada vegada que cau i de nou s'aixeca... La música, la seva musa.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Nefertitis

Nefertitis

105 Relats

126 Comentaris

86730 Lectures

Valoració de l'autor: 9.84

Biografia:
Nascuda en un vell paratge de muntanyes he buscat afligida un món on cercar la calma, la llibertat... Però en el fons, sempre he estat una persona híbrida, distinta a tot i a tothom. I davant d'aquesta nostàlgia, únicament he vessat llàgrimes amargues i m'he autoavdicat una condemna per ésser invisible davant d'un món perfecte, per la meva manera de concebre aquest. Però he perdut milers de trens, he viatjat al més enllà; però algú m'ha donat una embranzida... No sé qui sóc, on vaig... Únicament escric, perquè és en la poesia, en cada mot on puc ser tot allò que sempre he anhelat. L'únic port que aporta calma al meu cor.