"La Guija"

Un relat de: Berni_46

- Era una nit de lluna plena
- En mig d'una muntanyeta deserta
- 6 amics.
- La "Guija"
- Un got de xupito

Llavors vam entrar a la casa, la casa era de 3 plantes.
Vam pujar a dalt de tot ilumina-nos amb la llum dels movils i encenedors.
A dalt vam començar a fer la "Guija" i al principi pensàvem que qui movia el got de xupito era la Andrea, una noia entremaliada, però desprès vam veure que no era ella.
Un esperit d'una nena ens va dir que els seus pares la van matar i maltractar en aquella casa. Llavors tots vam començar a córrer fins a la porta d'abaix i es va tancar de cop. Un amic meu portava una navalla i va intentar obrir la porta però la navalla es va quedar a la porta. Un altre amic meu es va tirar per la finestra i se'n va anar.
Llavors al cap de 5 minuts ens vam tranquil·litzar i vam tornar a parlar amb l'esperit i ens va obrir la porta i vam sortir corrents.
Mai mes tornaré a fer la "Guija".

FI.


Comentaris

  • Si pseudo si[Ofensiu]
    Berni_46 | 27-04-2006 | Valoració: 10

    l'unik ske es un kredit i no em va donar temps dakabr-lo i el vaig tindre k akabr aixi sense poder posar detalls, u sentu ja mels kurare +

    DW

  • Fluixet..[Ofensiu]
    pseudo | 22-04-2006 | Valoració: 6

    Els fets poder ja estan bé, però hauríes de proucrar "vestir" més el relat, és a dir... recrear-te més en l'ambient, fer que tremolem de por els lectors. Ho pots aconseguir simplement afegint-hi més descriptiva.

    Salut

  • andrea[Ofensiu]
    andrea4o3 | 21-04-2006 | Valoració: 10

    jeje la borratxera k vem pilla!!!!!jeje xd!!!!
    merxi per pusarme a aket relat!!!!!
    sempre dik lu mateix pero ske es veritat tens molta imaginacio!!!

    TTM!!

  • yep!![Ofensiu]
    Berni_46 | 21-04-2006 | Valoració: 10

    El got de xupito no us sona raro ??
    jeje. Anaven boratxos!! ay akets xupitos jaja,