The history of Disney presents

Un relat de: Berni_46

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Una dia qualsevol de la vida del Mickey, tornava a casa, de la feina, mes aviat de lo normal.
Va aparcar el seu ""cotxe"" davant de casa, es va apropar a la porta i va ficar la clau al pany, va obrir la porta sense fer soroll i lentament, va sentir un gemecs a la seva habitació. Va deixar la maleta i l'abric al rebedor, i va anar a mirar que passava. Va obrir la porta de la habitació i va veure a la Minnie "copulant" amb el "pato Donald".
El Mickey es va quedar blanc i va dir: Minnie " me cago en tus ..." ets una filla de ..., ca...malpar... i tu "pato Donald" "hijo de p...".

Quan el Donald se'n va anar de casa, fet fora pel Mickey, Mickey va maltractar a la Minnie a un racó de la habitació amb el cinturó del Donald, que se'l va deixar. Minnie al cap d'una setmana tenia molts blaus per tot el cos, Minnie no parlava amb el Mickey ni amb ningú.
Aquest ,aquests dies, al acabar la feina a les 9, s'anava de festa i tornava a les tantes tot borratxo. Però ni així la Minnie es salvava de les bufetades del Mickey.

Aquesta situació pasa a molts llocs del món.
Si te et pasa igual que a la Minnie, no t'ho callis com ella i denuncia-ho.

Snif, Snif, Snif

I si ets com el Donald, allà tu i no ho tornis a fer

Comentaris

  • andrea!!![Ofensiu]
    andrea4o3 | 28-03-2006 | Valoració: 10

    uenu te deixat 1 el komentari en la 2 par pero enu da igual!!!
    stan igual de b!!!!ske tens molta molta imaginacio!!!!k tu kurras moltixim!!!!!!
    i uenu dew tq!!!

  • EI BERNAT !!!!!![Ofensiu]
    Julieta | 24-03-2006

    PRIMER DE TOT ET DEMANO DICULPES PER NO HAVER-TE POSAT UN COMENTARI MOLT ABANS. ES Q TINC UN CAP...

    I FINALMENT FELICITAR-TE PER LA HISTÒRIETA QUE MOLA MOLT !!!

    I RES QUE CONTINUIS AIXÍ VINGA DEWWW !!


    Júlia

  • ui, ui, ui...[Ofensiu]
    aideta | 23-03-2006 | Valoració: 10

    jaja tu as currat molt ee!! m'ha agradat ml!! xD es original i divertit!! speru k fagis una segona part!! no? jaja k io la llegiree :P

  • ups ups...[Ofensiu]
    m0ns3 | 23-03-2006 | Valoració: 10

    ups....ske sempre m'olvido de posar la nota jeje!wenu per si no surt et donu.....un 10!!

  • ups,,[Ofensiu]
    m0ns3 | 23-03-2006

    ups....abans me dexat de posar la nota!jejexd

    wneu....lu matex k abans kuntinua skrivint k fas unas historias mol xulas!¡!

  • Berni_46 | 23-03-2006

    Ya he fet la segona prt, avera si me la publiquen, i Tibia que me canviat de nom!! jeje

  • wolas!¡![Ofensiu]
    m0ns3 | 23-03-2006

    eis sta mol xulu aket relat, tens tope dimaginacio! pero una kosa la pobre DAISY....

    wenu continua skribint!¡!

  • Molt bona aquesta[Ofensiu]
    julito | 22-03-2006 | Valoració: 9

    Es un historia bonisima tio.
    M'ha agradat molt felicitats

  • I la Daisy què?[Ofensiu]
    capmésvespre | 21-03-2006

    Eiiiiii el relat està b però t'has oblidat d'una "persona" molt important...LA DAISY!!!
    Ella té dret a saber que en Donald i la minnie estan liats!

    Vinga... continua escribint. Molta sort!

  • HOLASSSSSSSSS!!!!!!!1[Ofensiu]
    tibia | 20-03-2006 | Valoració: 9

    molt be , ma encantat , tens molta imaginacio pero ha ha una cosa que hem te molt intrigat "si la teva noia et possa els (cuernos)tu que faries ?"
    bueno en realitat esta molt ben feta dw Xx_ÒÓ_XX

Valoració mitja: 9.6