la finestra indiscreta.

Un relat de: fresko

Un dia d'aquells que estàs molt avorrit a casa, i la meva veïna que es molt bona la vaig veure a la seva finestra, com anàvem junts al col·legi ens vam fer molt amics, poc a poc ens anàvem coneixen molt mes, ens enviàvem missatges i ella una dia em va dir que volia enrotllar-se amb mi, en aquell moment vaig veura- la a la seva finestra amb un altre noi, em vaig ficar molt nerviós.
El meu mòbil estava apagat però vaig baixar a baix i la vaig trucar, em va dir que de aquí mitja hora anés a casa seva per que els seus pares s' en anaven, i jo seguia la corrent li vaig d'acord ja vindré de aquí trenta minuts. Jo vaig agafar els meus prismàtics i anava espiant-la, de cop i volta el noi es va estirar el llit, i ella va encendre la musica i va començar a fer un estriptis per a ell solt. Jo estava ficant. me mol mes nerviós estava perden els nervis, no podia aguantar mes mirant ho que estaven fen i ho que acabarien fen.
Anaven passen els minuts molt lentament, però va passar vint minuts i ella em va trucar, em va dir que al final s'entenia d'anar amb els seus pares i no podia quedar jo li vaig dir la veritat que l'havia vist amb un altre noi a la seva habitació, ella m'ho anava negant, però finalment em va dir la veritat que a mi m'estimava però ella es pensava que jo no volia fer bogeries em ella, i per això va quedar amb un altre noi per passar una bona estona. Li vaig dir que es ho que mes volia era passar totes els bogeries amb ella i que siusplau fes fora aquell noi i quedes em mi, em va dir que si que hi anés ja, i des de les hores la meva finestra va ser el millor lloc on podia estar, així podria comunicar-me, i veure-la cada dia. Ella em va demanar per sortir desprès de una setmana i només el primer dia ja vam fer totes les bogeries que ella volia, va ser un dia excel·lent un dia per recordar tota la meva vida.

Comentaris

  • m'oblidava[Ofensiu]
    BOLZANO | 23-05-2007

    M'havia oblidat de dir que m'ha agradat més que el oprimer, però crec que li falta profunditat.

  • kines bogeries?¿?[Ofensiu]
    victorvaliente | 23-05-2007 | Valoració: 8

    jajajj


    Aitor aitorRr!
    tu i les teves bogeriesSssS!
    po de kin tipus.... eeh! a la cris tmb...:P

    inga ml bee i ara el seguenT!

  • Quina manera d'obrir els ulls[Ofensiu]
    BOLZANO | 23-05-2007 | Valoració: 6

    Suposo que algunes vegades cal obrir els ulls i quina manera més bona de fer-ho que t'ho diguin clarament.
    La vida està plena de matissos i algunes vegades mal entesos.

  • noies..noies...[Ofensiu]
    LauraS | 23-05-2007

    Aquest m'agradat més que el d'abans amb les paranoies dels famosos xD. L'ho que pot arribar a fer una finestra en el lloc i el moment inesperat.

    Ànims

  • Sempre amb tema de noies e pillin XD![Ofensiu]
    Fabregat | 23-05-2007 | Valoració: 8

    Jeje, dons aquest relat m'ha agradat més que el primer que vas fer, aquest té un sentit més currat, aquí no surten tantes paranoies de les nostres xD!! Aqui te las currat més i es molt més entrentingut!!!
    Anims krak endavant!!!
    =)

  • albamartin | 23-05-2007

    jaajjajaja aiixxx..un relat molt..com ho diria...molt típic?Però és entretingut, està bé=)

    anniiimmss=)

Valoració mitja: 7.33

l´Autor

fresko

3 Relats

14 Comentaris

4506 Lectures

Valoració de l'autor: 7.29