Instruccions per detonar

Un relat de: Només sóc jo
No tinc molt de temps així que escolta'm bé i no facis soroll. Ha d'explotar a les 17 en punt, ni un minut abans i ni un minut després, fes que sí amb el cap si m'has entès. Val. Agafes aquests cables i els claves a l'explosiu plàstic, és important que ho facis amb molta molta cura però amb determinació. Després prems aquest botó, el vermell eh, el VERMELL, esperes uns instants i veuràs que apareixen uns números a la pantalla, si ho he posat bé haurien de sortir 10 minuts. Sí? Sí o no? Shhht! Assenteix amb el cap! D'acord. Torna-ho a posar tot a dins de la maleta i deixa-la sobre el taulell. Automàticament començarà un compte enrere, és el temps que tens fins a l'explosió així que no t'encantis i surt cagant llets però sense despertar sospites, m'has entès? No et vull a prop del perímetre quan tot comenci. Senzill, no? Bé, senzill si no es tractés d'una bomba... Per la cara que fas imagino que deus estar molt espantat, ho entenc perfectament, jo el primer cop vaig vomitar tot el que havia ingerit en els últims dos dies. Mira, al sortir del perímetre pares al primer bar i et demanes una infusió, i així de pas tens una coartada. Marxo ja que he d'activar les altres. Creu-me que tot anirà bé, d'aquí poc farem brotar un món nou d'entre tanta merda.


T'estimo.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer