INSTANT MÀGIC...

Un relat de: Hannah

Una tarda d'hivern amb la posta de Sol al costat, estava asseguda al Cau Ferrat, a Sitges. Al costat tenia una llum molt bonica. Entre parets blanques com el cotó fluix estava escoltant un vell músic de carrer que tocava la guitarra.
La gent anava i venia, amunt i avall, nens, joves enamorats, grans, tots diferents els uns dels altres, una autèntica diversitat. Jo mirava tot el meu voltant amb els ulls plens d'il·lusió. En aquell moment el món es va aturar per a mi. Només hi havia aquell músic tocant cançons precioses i aquella atmosfera màgica. La gent anava i venia, amunt i avall, de pressa, sense aturar-se. Anaven amb el ritme de la vida.
Jo estava com hipnotitzada, no pensant en res. Només escoltant. La vida es va parar i només hi havia aquell músic, envoltat per parets blanques i la posta de sol.
Va ser un regal meravellós. Petits instants que no captem gairebé mai, però si escoltem la vida, el moment… És màgia… Mentrestant la gent anava i venia, amunt i avall…

Comentaris

  • Experiència inoblidable[Ofensiu]
    Unaquimera | 28-01-2010

    Avui, quan he pogut entrar a RC després de tants dies amb problemes de connexió, he pensat de seguida en passar a llegir-te... i quan he obert el teu espai i he vist en majúscules el títol d'aquest relat, he pensat que aquesta seria la lectura que em regalaria: ha resultat una boníssima elecció!

    A mi també m'agrada aturar-me "a escoltar la vida"... és clar que no sempre l'estat d'ànim o les circumstàncies acompanyen aquest desig, però quan s'aconsegueix, és una experiència inoblidable... en què com tu molt bé dius "el món es va aturar per a mi" i et sents "com hipnotitzada, no pensant en res. Només escoltant" i observant... en efecte, és màgia!
    Per si vols anar-hi a compartir una d'aquestes expèriències úniques amb mi, aquí tens unes espurnes d'aquesta màgia: Abracadabra!: espero que t'agradi... i que continuem en "contacte"!

    T'envio una abraçada sense trucs,
    Unaquimera

  • preciós instant[Ofensiu]
    Nyanga | 09-12-2009

    M'agradaria viure mil moments com aquests durant la meva vida...sentir que el temps s'atura encara que nomes sigui per un instant..sentir que res existeix només tu i la sensació, només tu i el teu cor...

    M'ha encantat!

    Una abraçada i mil gràcies per llegir-me i comentar-me!

l´Autor

Foto de perfil de Hannah

Hannah

88 Relats

92 Comentaris

94021 Lectures

Valoració de l'autor: 9.53

Biografia:
Una matinada de gener del 89 em va veure néixer.
A fora bufava el vent glaçat, i l'hivern em va donar la benvinguda.
Sóc del país del Cava, i tenim la Festa Major més típica. M'agrada el meu poble, la meva vila.

Sóc una noia d'aire i pertanyo al regne d'Acuari.

Potser perquè sóc tímida, m'agrada tant escriure.
És una facinació que sempre he tingut present, però des de fa un temps, em va be per desfugar-me i passar-m'ho bé.

Sóc quiromassatgista I osteopata. M'agrada treballar amb les mans.

A part de la lletra, la música em fa somniar, i em transporta a altres planetes.
Tan em pot agradar una de relexant com el rock ben tocat.
Lax'n'Busto em fascina.
I he tocat la bateria durant dos anys.



La gent que em coneix diu que visc en un altre món, i és ben veritat; m'agrada molt somniar!
Sóc d'aqui, però també estic per allà...

Sóc una romàntica sense remei, malalta de l'impossible, i amb uns quants desitjos que escriuré a la carta als Reis.



Enamorada de la vida, de tots els sentiments i sorpreses. Orgullosa de ser qui soc.

Per si voleu qualsevol cosa, el meu correu electrònic:
hippy_vila@hotmail.com

I el meu reconet de les lletres:
www.ikebana19.blogspot.com