Infidelitat

Un relat de: Anna

Què dius? Com?
-Doncs com tothom suposo. Vaig tenir un moment de baixesa i mira.
-I com et sents avui?
-Fatal. Quan he vist el Marc aquest matí he estat apunt de posar-me a plorar. Em sento com si li hagués de demanar perdó a cada moment, com si...
-Com si portessis un cartell a la cara que hi posés: Dona infidel.
-Exacte. Tu també et senties així?
-Sí. Però... l'estimes?
-El Marc? Sí. És el millor que m'ha passat a la vida, no em puc imaginar com seria la meva vida sense ell.
-No, el Marc no, l'altre.
-No. Bé, sí. L'estimo molt, però d'una altra manera. És un dels meus millors amics.
-I li penses explicar al Marc?
-No! No puc, no ho entendria. No entendria com he estat capaç de fer-ho.
-I qui et diu que ell no ho hagi fet mai?
-Ell? No, i ara!
-I per què no? Tu fins ahir també proclamaves que eres incapaç de ser infidel a algú, i mira't avui. Qui et diu que el Marc no t'hagi estat infidel alguna vegada i que no t'ho hagi explicat?
-No, no pot ser. Ho hauria notat.
-Ah, és clar. Doncs per aquesta regla de tres, ell acabarà notant que l'hi has plantat les banyes oi?
-Òstia maco! No m'ho poses gens fàcil eh?
-No, al contrari. Només et dic que potser ell també t'enganya i que potser no ets només tu la dolenta de la pel·licula. Això t'hauria de fer sentir molt millor.
-A tu et feia sentir millor?
-Al principi sí, però després ja no hi havia res que em fes sentir millor.
-Ah, però que això teu va durar molt?
-Home... uns tres mesos.
-I amb qui sorties llavors?
-Amb la Mònica. Des de feia dos anys. I l'estimava molt, però les coses de vegades es compliquen i... Saps què? Que vaig a buscar un gelat. En vols un?
-Sí, de menta i xocolata.
Va entrar a casa seva mentre jo continuava asseguda al porxo donant voltes a tot el que m'havia dit. Quan anava amb la Mònica jo ja el coneixia, i mai no havia sospitat que l'estigués enganyant, o sigui que a mi tampoc se'm devia notar.
-Té, t'he dut el pot directament, perquè crec que el necessites.
Vaig somriure en la meva agonia ressacosa.
-Gràcies. Escolta, i si no m'ha estat mai infidel?
-Doncs llavors millor per tu.
-Però d'aquesta manera torno a ser jo la dolenta.
-Doncs si et quedes més tranquil·la pensant que ell també t'ha enganyat, tu mateixa. Al cap i a la fi ets tu qui ha d'arrossegar la teva consciència.
-És que no m'ho havia plantejat mai, però ara que hi penso... segur que m'ha estat infidel.
-Ah si? I amb qui, si es pot saber?
-No ho sé, però tranquil que ho sabré. Tard o d'hora sabré amb qui s'ha ficat al llit. No descansaré fins que ho esbrini. I tant! A veure si es pensa que em pot enganyar amb la primera que passa!

Comentaris

  • Molt divertit![Ofensiu]
    pivotatomic | 16-03-2005 | Valoració: 7

    Una bona reflexió sobre el tema de la infidelitat, realitzada en forma de diàleg. M'agrada veure com li dones la volta al tema i ella acaba passant d'una banda a l'altra amb tota naturalitat.

    Se'n poden omplir pàgines i pàgines sobre el tema, oi?

    Et seguiré llegint

  • Perestroika | 16-03-2005 | Valoració: 10

    m'ha agradat molt, de veritat! és molt entretingut! felicitats!

  • LIBERRIMUS AMORIS [Ofensiu]
    Cugat Vil·lajoana Robert | 05-11-2004 | Valoració: 8

    Carai! quin cor oceànic la de la prota...
    té company, i té un amic!

    amb un s'ha casat i amb l'altre s'hi casa -espontaniament-.

    Visca l'amor en essència -el d'abans dels maldecaps-, l'amor espontani, l'amor fogós: el foc que flueix i que ens crema la sang i que ens dóna vida i que ens fa un somriure de pont, i, i...

    i tot plegat és meravellós.

    Llàstima que després ens sentim lligats, no?

    Bé segur que la teva prota se'n surt prou bé amb el company. Tu te n'has ensortit, oi?

    vull dir amb el relat, eh! segur que no n'has feta una d'INFIDELITAT!!! vejam si no et masturbes tu! això són coses del DIABLE!

    bé, ja està bé amb la conya, que m'embalo! ah! i records al teu novio


    ;P

  • Quina volta![Ofensiu]
    Queca | 09-08-2004 | Valoració: 8

    Ei!! M'ha agradat força aquest relat, entretingut i divertit.
    Quina volta que fa la història! M'hagrada la forma de pensar de la protagonista, haha, així tens menys problemes...

  • Divertit[Ofensiu]
    Mariona | 13-06-2004 | Valoració: 8

    M'ha agradat. És divertit i un tema molt d'actualitat tractat amb sentit de l'humor. Mariona

Valoració mitja: 8.17

l´Autor

Anna

3 Relats

14 Comentaris

15624 Lectures

Valoració de l'autor: 8.45

Últims relats de l'autor