Imaginant...

Un relat de: SomriureXsobreviure

Intento viure aïllada del món que m'envolta; imaginant que es torna invisible; imaginant que no existeix la fi dels bon moments i dels quelcoms que fan que somriugui. Imaginant que imagino al teu costat, que ideem un futur, potser no gaire a prop, però ho fem per la nostra terra i per als nostres. Imaginant que per fi que algú canvia el món, imaginant que els dos junts vivim al nostre món, on no regne res, cap rei, cap polític, només la pau i la llibertat de tots els pobles, cultures, families, religions... Només pau i llibertat, que les lleis són les justes per a tots, imaginant que només existeix alló que cada persona ha somiat en un altre món, el món real.
Imaginant que la meva sort, és la teva. Que la teva felicitat és la meva, que els teus desitjos són els meus, que els meus ulls cerquen sempre els teus davant seu, que els teus braços desitjen el meu cos, i que les meves mans volen unir-se a les teves.
Imaginant que els meus sentimens són els teus, i que els teus són els meus.
Sols imagino i no em vull decepcionar...
Imaginant que et cerco, et trobo... i tinc tot alló que volia imaginar!


Comentaris

  • Vaja![Ofensiu]
    Unaquimera | 09-10-2006 | Valoració: 10

    No sé perquè ha sortit un 7!?!
    Jo havia posat 10... hi torno! a veure si ara em fa cas...

    Una altra abraçada!
    Uq

  • Endavant![Ofensiu]
    Unaquimera | 09-10-2006 | Valoració: 7

    Tens molta imaginació i una capacitat d'il·lusionar-te realment envejable.

    El teu relat m'ha recordat algunes visions d'aquelles que tinc de vegades tot just abans d'obrir els ulls al dia que comença, quan encara sóc en un altre món: El dels somnis, de l'inconscient, del temps fora d'aquest temps, d'altres vides en altres moments, en un altre espai sense dimensions conegudes.
    De vegades, cal esquivar la realitat i els seus condicionaments per ser autènticament nosaltres.
    La imaginació ens permet la meravella.

    Un relat molt positiu i engrescador!
    Em sembla que hauré de tornar per aquí a llegir-te...

    T'envio, per celebrar que t'he descobert com autora, una abraçada plena de somriures,
    Unaquimera