I si et digués... ?

Un relat de: scrooge

- Sé que, encara que obris els ulls, és com si els tinguessis closos en la més absoluta obscuritat. Per tu, cada dia és un viatge a les palpentes, i tot és incert. Pots palpar la pedra, però no els turons, l'horitzó o la posta de sol. Malgrat tot…


I si et digués que els núvols es desfan lentament, que inexorablement s'estiren?

I si et digués que aquí, asseguda a l'ampit, veig les muntanyes que s'alcen, altives?

I si et digués que algun arbre encara és de foc, record d'una tardor esvaïda?

I si et digués que el riu baixa esplendorós, degotant argent i fent brotar la riba?

Si t'ho digués, ho veuries? Si t'ho digués, podries veure aquesta vall infinita?


- No calen paraules. La meva vista és morta, però els sons em revelen tot el que tu em dius abans que pronunciïs res. Escoltant ho puc veure. Tot això que m'has dit ja ho sé...

He sentit l'agonia del núvol, he sentit com exhala l'últim sospir, i moria...

He sentit la veu de les muntanyes, he sentit com ressona l'eco, com aquest palpita...

He sentit l'arbre en flames, he sentit les fulles roges quan el vent les acaricia...

He sentit el riu lluent, el seu etern murmuri, com una rialla mig adormida...

Si ho veiés, em creuries? Puc sentir perfectament el lleuger bategar de la vida.

Comentaris

  • Paraules i mirades[Ofensiu]
    Unaquimera | 24-10-2007 | Valoració: 10

    Et dic ... que estic d'acord! De vegades, no calen paraules. alguns cops no cal ni tenir els ulls oberts.

    També t'he de dir que m'ha agradat el teu poema, que l'has creat al voltant d'una estructura original i molt interessant, que els teus versos m'han regalat una estona de lectura molt grata!

    Per correspondre, t'ofereixo un text meu, curtet, per si el vols llegir: Desitjos des de l'obscuritat.
    Potser trobaràs que coincidim en algunes coses, com t'he dit en començar... ja em diràs si és així. sempre és reconfortant coincidir amb algú, encara que no el coneguis personalment!

    T'envio una abraçada per celebrar que t'he descobert com autor/a,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de scrooge

scrooge

6 Relats

10 Comentaris

6273 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99