I ella crida, crida, crida...

Un relat de: Annalls
I ella crida, crida, crida,
es una adolescent,
vol marxar,
només així es pot salvar.
Ningú no ho sap,
l'infern, la soledat.
Es tapa les orelles, no et vol escoltar.
Crida ,crida, crida ,
la seva impotència i desempar,
ja esta malalta, es massa tard.
Perquè parlar?
Ningú no la creura,
víctima de qui hauria ajudar,
qui li a donat la vida, li a llevat.

Comentaris

  • Ara si corregeixo.[Ofensiu]
    Annalls | 06-10-2013

    víctima de qui hauria ajudar,
    qui li a donat la vida, li a llevat.

    Es: víctima de qui l'hauria d'ajudar,
    qui li ha dat la vida, li ha llevat.



    Sis plau RC que sigui possible eliminar les errates, i els comentaris quan se'n va el dit.

  • correcció.[Ofensiu]
    Annalls | 06-10-2013

    víctima de qui hauria ajudar,
    qui li a donat la vida, li a llevat.

  • correcció.[Ofensiu]
    Annalls | 06-10-2013

    víctima de qui hauria ajudar,
    qui li a donat la vida, li a llevat.

  • La que somia | 06-10-2013

    M'agrada molt com has plasmat el sentiment de desconcert, ràbia i por. Però no hi ha res millor que una mare que et doni suport per superar-ho tot.
    Ets de Sant Cugat? Crec que conec a la teva filla.
    Un salut, la que somia.

  • Marteta | 04-07-2013

    Et contest per aquí al teu comentari a dues coses que m'has demanat:
    ''antes'' aquí ho deim molt, i no sé si està acceptat formalment però se m'ha escapat, de tant dir-ho.
    I quan parl de la muntanya russa em refereixo a la vida mateixa, que no és tan fàcil deslligar-nos d'ella, i que se'ns fa una obligació seguir endevant amb els problemes i amb les visctòries, sinó, som uns covards.

    Sempre m'agrada rebre comentaris teus. Ah, ja m'he fet gran oficialment avui, ja tenc 17 anys jajaja

    una besadaaa!

  • Realitat[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 04-07-2013 | Valoració: 10

    És la realitat descrita amb poesia. Un món difícil el de l'adolescent. I també els que l'acompanyen. Magnífic! I pel que fa a l'hotel Panorama, existeix, sí. És pujant la carretera de Sant Elm, a mà dreta, just davant de l'hotel Bellevue, a uns dos-cents metres des d'on comença la pujada. Veuràs que està enreixat i veuràs també la glorieta a la dreta de l'edifici. No sé si havia estat una fàbrica, però sí un hotel que no va triomfar. És un indret magnífic i màgic. I tens raó, Sant Feliu és un poble encantador. La meva àvia materna n'era filla. Es deia Viader de cognom. La seva família era propietària d'una llibreria de la rambla Vidal amb aquest nom. Ara és una botiga de roba. Que potser alguna d'aquestes dues llibreries té el nom de Viader? Ho desconec. I pel que fa a la pastisseria, els meus avantpassats tenien la confiteria Canals. No sé si és en la que treballava ta mare. És un poble magnífic, entranyable. També era de la família el restaurant l'Amura, al final del passeig de mar, cap a Sant Elm, al costat d'una pizzeria. Aquest estiu mhi estaré una setmaneta, segur. M'ha agradat molt saber que hi vas ser. Petonets i abraçades Anna.

    Aleix

  • frustració...[Ofensiu]
    Marteta | 27-06-2013 | Valoració: 10

    Un poema trist, apagat, i gens esperançador... però taaan real!!
    Què me dius? Vens a Mallorca? T'agrdarà, i a na Tania també. I a presentar un llibre? Que be,no!?
    Una besada!!
    Marta

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Annalls

Annalls

84 Relats

568 Comentaris

76307 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
M'agradaria saber escriure, captar allò que sents i trasformar-ho en paraules.
Jugar amb elles per posar-les de la manera més harmoniosa. Dir el mateix que han dit d'altres però que no s'assembli gens, fins i tot donar naixement a expressions .
M'agradaria que si algú em llegeix , s'aturi a deixar un comentari per ajudar-me a fer-ho millor.