Ho necessito

Un relat de: JOSEFINA

Necessito el verd de Cerdanya, i el blau de la Mediterrània, omplint-me els ulls de la imatge de natura, que dóna el verd i el blau.
No hi cap dubte, que el verd em dóna calma.
No hi cap dubte, que el blau em dóna pau.
M'encanten les tonalitats diverses del verd ... m'encanten !!
És romàntic el blau del mar, sobretot si te'l mires amb ulls d'enamorada.
Quina barreja d'emocions, quan gaudeixes del verd de Cerdanya o del blau de la Mediterrània.
M'agrada passejar pels paratges de Cerdanya, com integrant-me en el conjunt de petits poblets ...
Qué bonic es veu el mar, quan els estels s'hi reflexen, i asseguda a la sorra miro la cara de la lluna, que em pica l'ullet.
Necessito aquell verd de Cerdanya, per inspirar-me i escriure poemes, però em cal el blau de la Mediterrània, per colocar els punts i les comes en el lloc adient.
Quin garbuix de verds i blaus omplint els meus ulls d'imatges viscudes i d'altres imaginades!!
Verd ... Blau ... Verd ... Blau ... com qui desfulla una margarida. Verd... Blau... Verd... Blau ... buscant resposta a una pregunta. Verd... Blau... Verd... Blau... nit rera nit. Verd... Blau... Verd... Blau... l'avui fineix i el demà comença.
M'agrada el verd de Cerdanya i el blau de la Mediterrània.




Comentaris

  • colors i aromes[Ofensiu]
    Avet_blau | 01-07-2008 | Valoració: 10

    Gaudir del verd i blau alhora,
    el verd extens quasi infinit de la catifa del faig del Montseny ( aquest any ben regat) , i al final un mar blau amb esteles de plata, que s' ajunta amb un altre blau mes clar del cel.
    Ho necessito també, molts divendres i altres dies , colors de pau i de tendresa,
    i sovint s' hi afegeixen altres corrandes:
    de flors i encara aromes i núvols:
    llavors ja tenim l' orquestra sencera,
    i el seu so, harmònic i poderós,
    m' infla de vida .

    Avet

  • Vert i blau[Ofensiu]
    rnbonet | 30-06-2008

    I per mi, blau i vert. O siga: viure al costat de la mar tot l'any, i guadir dels verds del Pirineu a l'estiu.
    I per pintar, els verds em torben i els blaus em dominen. Què li anem a fer!
    Ara, tu, guadeix dels blaus i del verds, encara que siguen colors no càlids (atenent-nos als conceptes pictòrics)
    I salut i rebolica! (amb blau i amb verd. O sense un ni l'altre)

  • És un bon poema!![Ofensiu]
    Unicorn Gris | 30-06-2008 | Valoració: 9

    M'agrada aquest poema, crec que és bastant bonic, i despren una alegria envejable. Felicitats, Josefina. Adewwww!!!

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125764 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).