Hi ha dies..

Un relat de: eRIc

Que es la vida? a vegades m'ho pregunto. I no se si sóc l'únic que m'ho pregunto, però crec que no.
Hi ha dies que em sento jo i els demés. Hi ha dies que sento que formo part del demés.
Hi ha dies que penso que la vida es un regal. Hi ha dies que penso que es una maledicció.
Hi ha dies que penso que hi ha més coses dolentes que bones. I hi ha dies que penso el contràri.
Hi va haver èpoques que em semblava que no importava a gaire gent. Han vingut èpoques on he vist que si que importo.
Sóc petit, esquifit, m'amago en una mil.lèssima part del món, i ningú em veu, ningú em troba. Però se que he de seguir. Que algú pel que sigui, ho ha volgut així. Igual que voldrà que d'aquí poc una altra persona neixi, i comenci a descobrir que és això de la vida, que fins ara no havia vist mai.
S'ha de saber viure, s'ha d'aprendre a viure. Aprendre a relacionar-se amb els altres, perquè som un envoltats de tots. Perquè no podem aturar mai el pas.
Hi ha dies que somio despert i dies que només somio dormint. Hi ha èpoques on només tinc malsons tant de dia com de nit. Hi ha dies i èpoques per venir. Que potser un detall molt petit pot fer que siguin bones o que al contrari siguin dolentes.
Hi ha dies que penso que mai trio el que em va passant. Hi ha dies que penso que són les meves decisions les que trien.
Veig cares que em miren, a vegades quan no tinc ganes que em mirin. Hi ha dies que m'agradaria que em miressin i no ho fan.
Tinc pors, a vegades engoixants a vegades de dos segons. Tinc pors que he d'administrar perquè no m'afectin el suficient per fer-me patir, per enfonsar-me.
Tinc llissons que ja he après. Experiències viscudes, exhaurides, que em permeten saber enfrontar situacions.
Hi ha dies que tinc pensaments que m'espanten a mi mateix. Hi ha dies que penso com un nen.
Hi ha moments que es precipiten. Hi ha instants que et presenten escales per on pujar.
Hi ha molta gent. Hi ha dies que m'agradaria saber el que pensa algú més, a part de jo. Hi ha dies que estimo i hi ha dies que odio. Hi ha èpoques que necessites estar lluny de lo de sempre.
Hi ha dies que penso si tot hagués pogut passar diferent.
Estic format del que he viscut. Del que els instants han volgut que visqués.
Salut.

Comentaris

  • iel món gira sense parar...[Ofensiu]
    perunforat | 10-06-2007

    i tot en constant moviment, cada dia alguna petita cosa que ens fa descobrir quelcom nou de nosaltres mateixos. Hi ha vegades que són coses que no m'agraden de mi...com la impotència, covardia...en fi...no som perfectes!!!