Guaita!

Un relat de: La Banyeta del badiu

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.




-ELL - Guaita!, què és aixó tan remenut i carissim!, maco això si, però renoi quin preu.
No em diràs que "AIXÒ " serveix per alguna cosa, perquè noia, les dones sou... renoi com sou! ja ja ja. Bé millor no dir com sou, SOU DONES. Uns éssers meravellosos, dolços, atractius, hi ha les hores...bé, diguem que "complicadetes".

Quan voleu alguna cosa, no pareu fins que la vostra idea preval. Algunes de vosaltres, ja no sé quines sí i quines no, quan voleu alguna cosa ho tragiverseu tant que al final nosaltres els homes ja no sabem el que ens esteu demanant i fem aquell posat de "babaus"(perquè no entenem res) i diem : EL QUE TU VOLGUIS AMOR.

Vosaltres tan contentes i nosaltres no saben a qué em dit que SÍ, però us veiem tan contentes... que pensem: QUE COI! NO SÉ A QUE HE DIT QUE SÍ, NI FALTA QUE AMB FA!. -


-ELLA- A veure carinyo, què és això tan remenut que has trobat: ah! un TANGA, noi amb tota aquesta arenga que m´has fotut, no sabia a que atendre'm.


- ELL- Nena, perquè serveix un TANGA?.

- ELLA- Ja ja ja ja, nano ara si que veig que els homes encara que tingueu molts estudis i hagueu trepitjat la lluna, de dones no sabeu rés de rés.


-ELL-Molt bé, em sembla molt bé, però nena, perquè serveix un TANGA?. si és minúscul i el preu ...exorbitant.


-ELLA- Serveix per fer-te glatir.

-ELL- COI!,¿?, no ho entenc.

-ELLA- Mira "TIO" és per tapar "EL XOXO" o per mig destapar-lo. HO ENTENS ARA!.











Comentaris

  • Al pa, pa i al " X", doncs aixo, oi ?[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 11-10-2005 | Valoració: 10

    www.bibliotecasvirtuales.com/comun/foros

    Pàgina per publicar, CORTAR I PEGAR.


    Felicitats de nou !!!

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

180210 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -