...estrès... (èxit/fracàs)

Un relat de: Nuvolosa

7:00. Toca el despertador. Gairebé d'una camada ja sóc dins la dutxa. No hi ha temps per esperar l'aigua calenta. Obro l'armari, el primer que trobo em serveix per esmorzar. Un glop d'aigua. No hi ha temps per fer cafè. Agafo els trastos. Surto amb el cotxe direcció Vic. Aparcar. Córrer cap a l'andana. Agafo el tren. Prenc seient. Ara podria descansar. No. No hi ha temps. He de llegir i passar apunts. Arribo a Barcelona. Corro cap a classe. Les classes s'allarguen fins a dos quarts de 3. Surto. Corro per agafar el bus. Ara sí. La son pot amb mi. Em desperto. Ja sóc a Vic. Vaig a buscar el cotxe. Arribo a casa. Dinar amb 10 munits. Corro cap a la ràdio. Comença la jornada laboral. Redactar noticies. Entrevistes. Falques publicitàries. Trucades. Reunions. El rellotge marca les 9 del vespre. Surto corrent cap a casa. Sopar. Feina de la facultat. Ajudar al meu germà a estudiar. Són més de les 11. Puc seure 10 munits al sofà. M'adormo. Em desperto de sobte. Vaig cap a l'habitació. Em fico a llit. NO. Abans he de fer avançar el treball de literatura. Em poso davant l'ordinador. De seguida són més de les 12. Els meus ulls es tanquen. Mig inconscient em fico al llit. Intento dormir. L'ansietat no em deixa fins gairebé les 3. A les 7 toca el despertador. Un nou dia comença. Deu ser per no perdre el ritme...

Comentaris

  • nenaaaaa[Ofensiu]
    Nuvolosa | 04-01-2007

    eiiii

    quines coses que té la vida!!!
    un petonàs!

  • Realitat i res més![Ofensiu]
    Pell de lluna | 04-01-2007

    Ei Jess! He llegit el teu relat i he pensat amb tu. Quina casualitat! M'he quedat bocabadada quan he vist que l'autora eres tu.
    M'ha agradat! Encara que preferiria que no fos tan real ;-) Salut! Roser (UB)

l´Autor

Foto de perfil de Nuvolosa

Nuvolosa

23 Relats

20 Comentaris

22337 Lectures

Valoració de l'autor: 9.30

Biografia:
Res, només us deixo la meva adreça per si us voleu posar en contacte amb mi:

lnb_jess@hotmail.com

MOLTA LLUM!