Fantasies al xat: Tu voyeur Jo exhib...

Un relat de: Libi
La tarda ja havia caigut i la nit començava a fer-se evident. Era el seu primer dia en el gym.
Es disposava a alliberar l’ansietat que recorria el seu cos d’estrès, tensions i la rutina laboral i personal que feia temps pesava sobre les seves espatlles.

La recepcionista li va demanar el carnet.
La seva brusa blanca cordada fins a on el coll perd el seu nom...tenallava els seus pits que s’intuïen rodons, ferms i semblaven voler sortir a respirar. Ell va desviar la seva mirada i va intentar concentrar-se en les explicacions que ella li donava. Tasca difícil...

Va entrar a la sala i es va disposar a iniciar-se en la cinta de córrer.
Al seu costat, una dona corria amb energia i contundència.

Va estrènyer tots aquells botonets i la màquina va començar a funcionar...primer suaument però a l’instant va començar a córrer més inquiet per donar una bona imatge a la desconeguda.

De tant en tant girava el seu cap per mirar-la, no sàvia si era massa evident, descarat...però volia gaudir del que imaginava que podria estar provocant en ella.
Només la podia veure amb subtilesa en el lapse d’uns segons. Era una dona deliciosa, no era molt alta, prima, de pell clara amb corbes de dona madura.
Tènia unes cuixes atapeïdes, una petita cintura i uns pits petits però correctes.

Va començar a excitar-se i va intentar controlar-se...tasca difícil...
Era el seu primer dia en el gym i el seu objectiu era alliberar tensions, no acumular més.

Ella va abandonar la cinta abans que ell...ni tan sols es va acomiadar però el va mirar i li va donar a entendre que s’havia fixat en ell..
Ell es va donar compte però no va perdre la concentració, havia d’esperar que la llumeta de la cinta s’apagués.
Afortunadament no va trigar molt, era el seu primer dia i no volia excedir-se, volia alliberar tensions...i encara que la cinta li havia ajudat sabia que necessitava alguna cosa més.
Una vegada va acabar es va disposar a anar cap als vestuaris, necessitava una dutxa urgentment...

Va obrir la porta i no va veure a ningú, els bancs estaven buits.
Es va despullar de la seva roba suosa i humida i es va disposar a anar cap a la dutxa...

El vapor indicava que una de les dutxes estava ocupada, que l’aigua calenta corria i en aquell moment la va veure....

Va veure unes cames nues per les quals queia aigua neta fins als peus.
Peus delicats i les seves ungles deliciosament pintades d’un vermell intens. Cuixes atapeïdes.

Qui s’havia equivocat de vestuari, ell o ella?

Mes a dalt la cascada de bellesa, el seu sexe, brillant, net i sense borrissol púbic excepte una petita línia vertical....semblava el plat estrella d’un menú degustació.

El melic com a punt d’equilibri d’un ventre llis que es veia conquistat per dos pits ferms i rodons, no gaire grans però prou per tornar-se boig.
Mugrons rosats, rodons, es difuminaven com més s’allunyaven del seu centre concèntric.

El coll elegant sobre unes espatlles de princesa que sostenia la seva cara.
Tenia els ulls tancats i estava posicionada sota el doll d’aigua que queia, amb la boca oberta...els seus llavis expulsaven de forma sensual l’aigua que s’emmagatzemava dins de la seva boca...mmm....

I ara les seves mans massatgeaven els seus pits, estrenyent-los, contraient-los per després deixar-los anar al seu aire. Gaudint de l’aigua en el seu cos, encara amb els ulls tancats.

Ell estava més excitat que en tota la seva vida...mai havia vist una imatge tan bonica.
Va tornar a fixar-se en el sexe d’ella, sense borrissol, elegant, femení, poderós...en els seus pits ferms i apetitosos...

Qui s’havia equivocat de vestuari, ell o ella?

I quan va veure que ella es disposava a obrir els ulls....es va ficar a la dutxa contigua, erecte, ple de desig....era a punt d’explotar, havia d’aguantar...tasca difícil...

Va esperar que ella sortís de la dutxa.
L’espera es va fer eterna....va començar a imaginar l’olor de la seva vagina, la seva textura, el seu sabor...
Mentre la sentia com assecava el seu cos amb la tovallola, va començar a tocar el seu sexe erecte sense descans....plaer...volia acabar amb aquella agonia, li feia mal...

Ja no l’escoltava, no sabia on havia anat però ell no podia suportar-ho més i va explotar de plaer....el seu semen va brollar en cascada. Va començar a caure al sòl de la dutxa i es va barrejar amb l’aigua que feia un instant ella havia vessat....

Va pensar que havia merescut la pena....espuntar-se al gym.
però...qui s’havia equivocat de vestuari, ell o ella?

Va pensar que valia la pena tornar l’endemà....l’experiència havia estat increïble però àdhuc ho va ser més quan en sentir la porta obrir-se una veu femenina i juganera va dir:

- Adéu guapu, fins demà....

Comentaris

  • jajaaa...;-)[Ofensiu]
    Libi | 30-03-2014

    jajaaa....
    gràcies pel teu comentari divertit, la teva imaginació i la teva atenció...
    Aquí va el segon vot per als vestuaris mixts, que segons sembla "haberlos haylos"...
    Libi

  • vestidors compartits[Ofensiu]
    Rubba Bertanero | 30-03-2014

    Ostres!! On és aquest gimnàs? Al meu no passen aquestes coses..... aqui va el primer vot pels vestidors compartits....un bon relat, ha corregut més la meva imaginació que el relat i aixó m´ha fet prestar-li més atenció.

  • Hola... [Ofensiu]
    Libi | 28-03-2014

    Hola...
    aquí teniu el meu tercer relat.
    Espero que us ho passeu tan ben llegint-ho com jo escrivint-ho.
    Espero els vostres comentaris ;-)

    Erotitzeu el vostre cap de setmana amb mil fantasies...
    MUA!