Que m’has fet...

Un relat de: Libi
Havia estat un dia interminable a la feina. Avui primer dia de vacances estivals.
Ja era tard i el sol començava a caure. Tenia ganes d'arribar a casa i relaxar-me com fos, com fos....alliberar tensions i relaxar el meu cos.
Et necessitava....

Entro a casa i descalço els meus peus. Poso bona música i em serveixo una copa de vi. Necessito descansar i començar les merescudes vacances.
Tant de bo fossis aquí...

Entro a la meva habitació ja sense la meva faldilla estiuenca, fresca i lleugera.
El meu mòbil comença a vibrar, un Whatsapp entra.

- Hola! Sóc el que busques.

Ets tu!...

- Hola! a si....i que busco?
- Algú ardent per satisfer-te...

No podia articular els meus dits, estava al•lucinada.

- Sorpresa?
- Gratament sorpresa –escric
- Per què?
- Perquè no sé com has pogut saber que ara mateix et necessitava...
- mmm...així que he encertat, perfecte. Com vas vestida?
- Doncs m'estava despullant. Ara ja només porto la camisa i vaig descalça...
- Que roba interior portes?
- sostenidor negre i calceta a joc
- Vull que et descordis la camisa. Que imaginis que són els meus dits els que, amb destresa, van descordant lentament un a un cada botó, fins que els teus pits quedin totalment exposats davant els meus ulls.

Deixo el mòbil sobre el llit i em posiciono davant del meu gran mirall. Puc veure'm sencera. La imatge és preciosa.
Amb destresa, començo a descordar un a un els botons de la camisa. Primer el que pressiona els meus pits turgents, preparats i vaig descendint suaument.
Torno a tu...

- Vull que t'acariciïs els pits per sobre del sostenidor

Obedient, llisco les meves mans per sobre del sostenidor...suaus...

- Com estan els teus pits?
- Durs i els meus mugrons erectes t'assenyalen...
- Mmmm....que aviat ha reaccionat el teu cos...M'agrada!. M'agrada fer-te sentir així.

Llegeixo i penso en l'entonació de la teva veu pronunciant aquestes paraules. Xiuxiueig lasciu, eròtic, sensual....quan de sobte van començar a entrar missatges de veu...de la teva veu! i iniciem una conversa.

- Ara treu-te els pits per sobre del sostenidor sense treure-te’l i pessiga els teus mugrons.
Obeeixo aplicada.
Mmm....- murmuri de plaer.

- T'agrada?
- M'encanta...- noto com es va humitejant la meva vagina. És una experiència molt plaent.
- Mmm...m'encanta sentir-te tan calenta. Puc notar-te. Sentir-te. Veure't.
- Segueix...no paris – suplico xiuxiuejant.
- Llisca una de les teves mans entre les teves cames i arriba a les teves calcetes.. Introdueix-la i juga amb el teu sexe...Què sents?
- Desig. Necessito que m'alleugis de tanta calor interna.
- M'agrada...llisca uns dits cap al seu interior....com està?
- Humit, el meu elixir ha començat a brollar incessant...
- T'agradaria que estigués allà amb tu?
- Sí, m'agradaria...
- Vols que siguin els meus dits els que entrin en tu?
- Sí, voldria que fossin els teus dits els que entressin en mi
- Juguem doncs....

La teva veu comença a ballar amb mi.
- Imagina que són els meus dits els que es llisquen entre el teu entrecuix, fregant les teves cuixes. M'encanta el tacte de la teva pell suau, fresca, llisa. Frego la comissura de les teves calcetes i el teu cos comença a estremir-se. Vols que deixi de banda l'encaix i passi a la pell. Els meus dits separen l’encaix i uns privilegiats, es perden dins teu... entren i surten, surten i entren. T'agrada?
- Segueix per favor...- no deixo de tocar el meu sexe, cada vegada més excitat i fora de control.

- Vull que et tornis boja de plaer. Els meus dits segueixen jugant amb el teu sexe en un ball perfectament acompassat. Sento com gemegues. Estic molt excitat, nena. M'excita veure't tan calenta, tan boja, tan divertida. Digues-me que no pari!
- No paris, no paris....si us plau – suplico.
- Mmm...m'agrada escoltar-te com em supliques. Notes els meus dits dins teu, lliscant dins, més endins i sento com el teu sexe es contrau i es dilata.
La teva vagina els agafa fort i no els deixa escapar.

No puc deixar de gemegar, desitjo que segueixi, que no pari, que continuï donant-me plaer.

- Vull que et corris per a mi

Els meus dits, els seus dits, segueixen dins meu. Petits moviments que augmenten la meva lubricació. Desesperadament buscant el meu plaer. Saciant les meves ganes.

- Et desitjo...- murmuro
- Demana-m'ho una altra vegada
- ET DESITJO!....no paris per favor, no paris...
- Digues que vols que et faci...sóc teu
- Vull sentir el teu sexe dins meu...dóna'm un plaer infinit.
- Atenta....mmm...trec els meus dits i allibero la teva vagina. Baixo el meu boxer. Com Príap la meva erecció és evident, està dura i gran. La introdueixo a poc a poc, suaument.
Mmm...el teu sexe està molt lubricat, elixir regalimant. T'agrada?

- No paris, no paris...sacia les meves ganes
- Està tota dins teu, la sang bombeja....la sents?
- Sí, la sento...la sento...

Els meus dits no paren de jugar. Uns acaricien el meu clítoris, uns altres entren i surten...mai havia sentit res igual.
Que m'estàs fent!

- Vull escoltar-te gemegar. No deixis de gemegar per a mi...
- mmm....ahhh....vull més, no paris.

Accelero el meu ritme, el plaer és infinit. S'apodera de mi una tempesta de sensacions. Els meus sentits anul•len la meva raó.

- M'encanta el teu penis. No deixis de moure't. El vull tot dins meu.
- Mmm...així m'agrada. Les meves envestides són cada vegada més fortes. Vull sentir com et corres. Corre't per a mi. Corre't per a mi...
- Si, si....mmm.....

El meu sexe encadena un orgasme rere l'altre, després d’un altre....dóna'm més....no paris...dóna'm més....

- Nena, no puc contenir-me més. Vols que em corri?
- Si...corre't dins meu.

Només acabar la frase, escolto un crit de plaer que surt del meu mòbil.
Jo seguia, no podia parar. Em vaig córrer dues o tres vegades més escoltant els seus gemecs orgàsmics. Que m’has fet...nene...que m’has fet...

Quedem els dos en silenci, extasiats....

- Ets un polvazo, nena!
- Descansem. Anem a dormir junts.
- Dormim junts, doncs. Feliços somnis amor.
- Feliços somnis amor.

Era la primera vegada que experimentava sexe d'aquesta manera. Sexting en diuen.
Havia estat molt excitant, morbós, prohibit. He cremat en desig.
Estava a punt d'apagar el mòbil quan un nou missatge va entrar.

- Preparada per a un segon assalt?

Novament tornaves a llegir-me el pensament.

- Si...preparada.
- Juguem doncs....

Comentaris

  • Bones vacances....[Ofensiu]
    Libi | 07-08-2014

    Hola,
    temps de vacances, ociós i de gaudi.

    ens llegim al setembre. Bon estiu.