Fantasia

Un relat de: Anònim del sXXI
M'has dit que preferies que vingués al matí, ben d'hora... i jo, obedient, així ho he fet.
Has obert la porta i m'has regalat un somriure ampli i trapella, que jo t'he correspost amb una mirada de sorpresa.
Ja dins de casa teva, al rebedor, lluny de les mirades indiscretes dels veïns, m'he acostat a tu per fer-te un petó i m'has agafat fort, aprestant-me contra el teu pit...
Ens hem besat amb passió, una llarga estona, mentre t'anava resseguint l'esquena i les natges amb les meves mans, tot descobrint que no duies res a sota de la bata de seda que et cobria el cos amb elegància.
Ha sigut llavors quan has començat a tocar-me amb gran desig i m'has descordat els pantalons, i has posat la mà a dins, ben endins, fins que has trobat el meu membre altiu, empalmat a base de bé gràcies a les teves carícies...
M'has començat a treure la roba i no t'has aturat fins a tenir-me completament nu, a la teva mercè. I tot seguit m'has acorralat contra la paret i has continuat jugant fins que has aconseguit buidar-me del tot a dins teu...
Més petons, llepades, gemecs... i ara... a gaudir sota l'aigua; i tal com estàvem, m'has menat fins al bany on hem començat de nou a jugar amb els nostres cossos, i no t'has aturat fins que no m'has tornat a buidar...

Comentaris

  • Fantasia?[Ofensiu]
    Prou bé | 27-09-2022

    Llàstima que no sigui real! Seria una molt bona manera de començar el dia! Ben escrit i ben descrit!
    Amb total cordialitat